wireless modemlere bağlananları görme ve engelleme
PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

10 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1
    Cool wireless modemlere bağlananları görme ve engelleme
    arkadaşlar benim kablosuz modeme bağlananları görmem ve engellemem için ne yapmam lazım.. acele

  2. #2
    Varsayılan
    bu modeme göre değişir.modemin marka modeli neydi belki bilen bir arkadaş olabilir?
    örneğin airties rt-205 te aşağıdaki menüden engelleyebilirsiniz.
    http://www.resim-yukle.com/img01/16/460159123456.JPG
    iyi akşamlar.

  3. #3
    Varsayılan
    Alıntı Orijinalini Gönderen: melih01 Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar benim kablosuz modeme bağlananları görmem ve engellemem için ne yapmam lazım.. acele
    başkası tarafından wireless kullanıldığı zaman wireles ışığının devamlı yanıp söndüğünü görebilirsin. engellemek içinse; modem arayüzünden wireles securıty'e şifre koyman yeterli olacaktır.


    kolay gelsin...
    ıntel 4930k-corsaır h100-asus rampage4 extreme-gskıll tridentx 2x8 2400mhz-asus gtx970strix-6tb wd-samsung evo 250gb-corsaır 760T-sync kazemaster-enermax revo 1050watt-aoc i2757fm-samsung sa27950d-logıtech z5500-Z906-creative ZXR-Cyboryg v7-strıke7-logıtech g930 -cyborg mmo7-razer mamba 4g

  4. #4
    Varsayılan
    modem datron ama şifresiz olacak. ve ben bağlananları görmem lazım. ok

    sanırım yardımcı olabilecek yok

  5. #5
    Katılım Tarihi
    2005
    Yer
    izmir
    Mesaj
    10.147
    Varsayılan
    Alıntı Orijinalini Gönderen: melih01 Mesajı Görüntüle
    modem datron ama şifresiz olacak. ve ben bağlananları görmem lazım. ok

    sanırım yardımcı olabilecek yok
    Siz modeme şifre koymak istemiyorsunuz ve beğlananları görmek istiyorsunuz öyle mi? Bağlananları görebilmek derken sadece MAC adreslerini görebilirsiniz. Bu iş için Linux sürümü olan BlackTrack türü programlara ihtiyacınız var "Kısmet" bunlardan biri. Ama mac adreslerini giriş ve çıkış zamanları öğrenmek size ne yarar sağlayacak onu bilemem. Siz ağınıza girenlerin isim soyisim adreslerini falan mı tespit etmek istiyorsunuz?

  6. Varsayılan
    Arkadaşlar benim modemim de 'exper' marka. Bende aynı şekilde modemime bağlananları görmek istiyorum bu konuda bana yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

  7. Varsayılan
    Arkadaşlar benim modemim de 'exper' marka. Bende modemime bağlananları görmek istiyorum. Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

  8. #8
    Katılım Tarihi
    2007
    Mesaj
    16.404
    Varsayılan
    Client linkinde oluyor genellikle.

  9. #9
    Varsayılan
    arkadaslar ben bi cafe işletiyorum ve cafemde kablosuz erişim var müşterilerim için anacak cafemın yakınında oturan bazı kişiler şifeyi alıp evlerinde bağlanıyorlar bunları engellemek için bilgisyara bi program yüklettim wireless sinyali 2 dişe düşünce izinsiz bağlananları kara listeye alıyor ve bir ben onları silene kadar bir daha benim modemim üzerinden internet ebağlanmıyorlar ancak gecenler benım cocuk loptopu dışarı çıkarmış ve sinyal düştüğü için benim bilgisayrımda kara listeye girmiş şimdi program üzerinden kendi bilgisayarımı çıkarımıyorum ne yapmam lazım acilen yardımlarınızı beklğyorum windows 7 kullanıcısıyım

  10. #10
    Katılım Tarihi
    2010
    Yer
    Holland\Amsterdam
    Mesaj
    374
    Varsayılan
    neden modeminize sifre koymadiniz yani kablosuz sifresi hmm bilmiyorsaniz nasil yapildigini neyse size nasil once kara listeden cikarilacaginizi anlatayim simdi
    laptopunuzu lan aracaligi ile modeminize bagliyorsunuz yada bagli olan herhangi bir pc den 192.168.1.1
    eger airties ise modeminzin modeli 192.168.2.1 tarayiciiza giriyorsunuz karsiniza bir ekran cikicak evet ya da siz en iyisi bana modemin mdelini belirtin arayuzunu yoksa nasil tarif edicem degilmi hem sizi kara listeden cikartalim hem sifre koyalim
    fly Beyond the Clouds


    ShowBiz


 
Benzer Başlıklar
  1. kablosuz modeme bağlananları görme

    melih01 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 9
    Son Mesaj: 24.05.2007, 20:11
  2. sağ click engelleme ve seçimi engelleme

    magos tarafından Web ve Grafik Tasarımı forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 09.03.2006, 19:07
  3. ağ da bilgi görme

    kasketci tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 25.07.2005, 23:59
  4. splitter tüm harici adsl modemlere takılabilirmi?

    freeman27 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 9
    Son Mesaj: 24.12.2004, 14:40
  5. Cd rom görme hatası

    erdemkazan tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 10
    Son Mesaj: 23.09.2004, 17:29