PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

+ Başlığa Yanıt Yaz
Sayfa 1 / 3 123 SonSon
13 sonuçtan 1 - 5 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan Bilgisayarı güvenli mod da nasıl başlatabilirim?

    arkadaşlar. PC açılırken F8 e basılıo die biliodm ama ben o şekilde güvenli modda açamadım bi türlü. F8 e basınca başka bişey çıkıo ne olduunu anlamadığım bişey....

    yardm ederseniz sevinirim...

  2. #2

    Varsayılan

    Karşınıza bir menü çıkıyor olması lazım,oradan listenin en başında 'Güvenli Kip' ya da 'Güvenli Mod' seçeneğini seçip Enter'a basın.

  3. #3

    Varsayılan

    karşıma bi menü çıkıyor. ama 3 seçenek var. ne yazdığı anlasılmıyor ilkinde rakamlar var. Mavi bi menü. üstelik ingilizce. Güvenli kip falan öle bişe yok.........

  4. #4
    essoloube
    Misafir

    Varsayılan

    Bazı anakartlarda bios'a giriş tuşu olarak da F8 kullanılmaktadır. F8'e ramleriniz sayıldıktan sonra ve Windows başlamadan önceki o kısa arada basmanız gerekmektedir.

  5. #5

    Varsayılan

    öyle yapıyorum ama olmuyoo.. ben ECS marka anakart kullanıyorum. ya nasıl olcak yapamadm bi türlü...


 

Benzer Başlıklar

  1. bilgisayarı güvenli modda başlatma
    metin_4545 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 13.02.2007, 20:27
  2. Bilgisayarı güvenli kipe geçirme
    Sekonder tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 15.05.2006, 23:00
  3. güvenli paylaşım nasıl olur
    cmert89 tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 05.08.2005, 23:34
  4. kazaa programını nasıl güvenli bir biçimde indirebilirim
    msener93 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 01.07.2005, 20:38
  5. pc'yi nasıl güvenli modda nasıl başlatabilirim ?
    chrispo tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 26.05.2005, 15:56