Sayfa 1 / 3 123 SonSon
23 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan bilgisayardan ses çıkmıyor

    arkadaşlar bilgisatardan ses çıkmıyor ayarlarına baktım kapalı değil dün ses çıkıyordu bugün çıkmıyor sistem geri yükleme yaptım.ama sorun gitmedi sürücüyü birdaha yükledim yine sorun değişmedi format atmakda istemiyorum ne yapacağım şimdi.....

  2. #2

    Varsayılan

    1-Tümleşik ses kartı kullanıyorsan Biostan "Onboard Sound" bölümünü "Enable" yap.
    2-Sürücülerini tekrar yükle
    3-Tüm kabloları ve ses ayarını kontrol et

  3. #3

    Varsayılan

    kasanın arkasından çıkmış olabilir veya ses ayarların kapalı olabilir. Bunları bi kontrol et istersen

  4. #4

    Varsayılan

    yok baktım kablolar takılı bios da zaten enable yazıyor çıldıracağım şimdi yaaaa

  5. #5
    Katılım Tarihi
    2007
    Yer
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    117

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: acarbay Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar bilgisatardan ses çıkmıyor ayarlarına baktım kapalı değil dün ses çıkıyordu bugün çıkmıyor sistem geri yükleme yaptım.ama sorun gitmedi sürücüyü birdaha yükledim yine sorun değişmedi format atmakda istemiyorum ne yapacağım şimdi.....
    kardeş sendeki sorun bendede oldu yaptın mı yaptıysan nası söler misin

  6. #6

    Varsayılan

    Seskartını farklı bir yuvaya takın (eğer haricense) bios yeniden algılasın. peki denetim masasında ses altındaki ayarlar solukmu görünüyor deiştirilebiliyormu?

  7. #7

    Unhappy

    ya blgisayarımdan ses çıkmıor ya müzik fln dinleyemiorum bana bi çözm bulun ltfen laptop kullanıorum napmam gerekio ltfnn yrdım edn ama ya ses açık gözüküo hiçbi sorun yok gözüküo ama ses çıkmıoo nolr yrdım edin

  8. Unhappy

    Alıntı Orijinalini Gönderen: kbra Mesajı Görüntüle
    ya blgisayarımdan ses çıkmıor ya müzik fln dinleyemiorum bana bi çözm bulun ltfen laptop kullanıorum napmam gerekio ltfnn yrdım edn ama ya ses açık gözüküo hiçbi sorun yok gözüküo ama ses çıkmıoo nolr yrdım edin
    lütfen banada daha dün ses çıkıyodu bugün çıkmıyoo çatlayacam sesler filasn hepsi açılıp kapatılabiliyo hp dv6 1115et laptop kullanıyorum müzik vb dinlemeye çalıştığımda bir hata raporu veriyo kapat ve web yardımı yazıyo bıktım artııııkkkk ltfn yardıımmmmm!!!

  9. #9

    Varsayılan

    Arkadaşlar http://www.teknodonanim.com/forum/se...nu-cozumu.html bu sitede ses ile ilgili sorununun çözümü yazıyor incelemenizi tavsiye ederim.

  10. Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: ENS Mesajı Görüntüle
    Seskartını farklı bir yuvaya takın (eğer haricense) bios yeniden algılasın. peki denetim masasında ses altındaki ayarlar solukmu görünüyor deiştirilebiliyormu?
    ,

    Kardeş aynı sorun bende oldu soluk bendei kitlenmiş vaziyettte yardım edermisin az :S

Benzer Başlıklar

  1. ses çıkmıyor
    41_fb_1907 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 23
    Son Mesaj: 31.10.2011, 14:34
  2. Sağ tıklayınca cıkmıyor ??
    seymen37 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 24.01.2007, 00:07
  3. ses çıkmıyor
    c0ns0Le tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 11.02.2005, 01:03
  4. beklemeden çıkmıyor...
    suskungitar tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 19.12.2004, 19:13
  5. askıya al dan çıkmıyor..
    suskungitar tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 08.09.2004, 00:23

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •