Sayfa 1 / 2 12 SonSon
18 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan www.pcnet.com.tr'ye bir download linki açılsın

    arkadaşlar güzelim dergimizin resmi sitesinde bir download bölüm olması ne kadar hoş olur de mi...çünkü bazı dergileri kaçıran ya da alamayanlar var.onların eksiklerini tamamlamak çok hoş ve cömertlik olur.Yorumlarınızı bekliyorum.tabi sadece üyeler yararlanabilecek...





    Saygılar...

  2. #2

    Varsayılan Re: www.pcnet.com.tr'ye bir download linki açılsın

    Alıntı Orijinalini Gönderen: thack_can
    arkadaşlar güzelim dergimizin resmi sitesinde bir download bölüm olması ne kadar hoş olur de mi...çünkü bazı dergileri kaçıran ya da alamayanlar var.onların eksiklerini tamamlamak çok hoş ve cömertlik olur.Yorumlarınızı bekliyorum.tabi sadece üyeler yararlanabilecek...





    Saygılar...
    Keşke 1-2 sene önceki sayıları internetten yayınlasalar. Ne güzel olurdu.

  3. Varsayılan

    hacı güzel olurdu ama çok suistimal ederler hem benim pcnet serveri hakkında bi bilgim yok! belkide download a pek uygun değildir ama dediğin gibi olsa ne iyi olurdu sömürürdük

  4. #4

    Varsayılan

    sömürmek diilde yusufum çok harika olurdu.gidip abuk subuk güvensiz sitelerden indireceğimize burdan indiriririz daha ii

  5. #5

    Varsayılan

    Bu konu daha önce konuşuldu..

    Kolay gelsin.

  6. Varsayılan

    ya simdi o programları vermek için izin falan lazımdır. uzun iş yav olmadı pcnet fun clup die bi site acar orada veririz ne dersiniz sizcede güzel olmaz mı

  7. #7

    Varsayılan

    yusufum harikasın olur valla.tabi site sahipleri yaparsa plz

  8. #8

    Varsayılan

    Bence öyle bi bölüm açılsa o download linkinin sayfanın nersiende olduğunu dahi bulamazdın.
    Bu konunun donanım bölümü ile ne alakası var.Pcnet ten birşey istiyorsunuz bari pcnet bölümüne açın.
    Hadi o da olmadı download yazılıma girer bari yazılım bölümüne açsaydın.

  9. #9

    Varsayılan

    ii de bn yanlıslıkla donanıma yazdım

  10. Varsayılan

    enginem hacı kızma bu kadar ya

Benzer Başlıklar

  1. Download Linki Yaratma
    zebani888 tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 7
    Son Mesaj: 22.07.2010, 18:15
  2. komik flash animasyon download linki
    teknikbil tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 14
    Son Mesaj: 19.05.2006, 10:30
  3. Morpheus Temasını Nasıl Tr'Ye çeviririm
    Scorpion tarafından Web ve Grafik Tasarımı forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 03.04.2005, 19:47
  4. PCnet web sitesinde download bölümü
    Slim tarafından PCnet forumunda
    Yanıt: 15
    Son Mesaj: 28.08.2004, 22:50
  5. PCnet Download Bölümü Neden Yok ?
    ChatLacK tarafından PCnet forumunda
    Yanıt: 11
    Son Mesaj: 10.07.2004, 22:56

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •