Sayfa 4 / 5 İlkİlk 12345 SonSon
44 sonuçtan 31 - 40 arası sonuçlar
  1. #31
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: piRe_ Mesajı Görüntüle
    Win98 mi ntfs ye kurulabiliyor. Biraz salladın gibi geldide.
    anladınız durumlarda yardım ediosunuz saolun tşk ederim ama illa biz en iisini yapıoruz denemeniz mantıksız evt kuruluo çokda zor değil bunu bilmişosan ben bilmiorum ntfs ye kurmasını dersin yok kesinlikle kurulmaz gibi saçma seler sölemeyin bu arada ntfs ye kuruluyo derken 98 ntfs dosya sistemi ile kuruluyo değil hani siz diosunuz ya ilala fat32 olcak o zman kurulur hyr ntfs yi fat32 ye kendisi çevirio zaten olmak zorunda değil bunu anlatmaya çalışıyorum detaylı bilgi için microsoft.com işletim sistemlerine genel bakışları okursan burda boşa polemiğe girmeyiz ..

  2. #32

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: HaKy Mesajı Görüntüle
    anladınız durumlarda yardım ediosunuz saolun tşk ederim ama illa biz en iisini yapıoruz denemeniz mantıksız evt kuruluo çokda zor değil bunu bilmişosan ben bilmiorum ntfs ye kurmasını dersin yok kesinlikle kurulmaz gibi saçma seler sölemeyin bu arada ntfs ye kuruluyo derken 98 ntfs dosya sistemi ile kuruluyo değil hani siz diosunuz ya ilala fat32 olcak o zman kurulur hyr ntfs yi fat32 ye kendisi çevirio zaten olmak zorunda değil bunu anlatmaya çalışıyorum detaylı bilgi için microsoft.com işletim sistemlerine genel bakışları okursan burda boşa polemiğe girmeyiz ..
    Hayır ntfs ye kurulmuyor, ısrar etmenizin hiç bir anlamı yok.
    Demekki ntfs dosya sistemi üzerine kurulmuyormuş, kurulacak disk en azından fat32 olmalıymış.
    Bunu nasıl yaptığını şimdi merak ettim tanımadığı sistemi nasıl görüyor ve kendisi çeviriyor? Bununla ilgili bir kaynak verirseniz ben de öğrenmiş olurum.!
    Evet haklısın, tereciye tere satmayı bir kenara bırakıp insanların kafalarını karıştırmasan iyi edersin.

    Bence siz dikkatlice okuyun.
    http://support.microsoft.com/ph/1139...1&GSA_AC_More1

  3. #33
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    ya mübarek adamlar muterem cemaatı müslimin madem anlıoruz diosunuz bi önyükleme nasıl oluşturulur veya ne işe yarar bilmiosunuz önyükleme oluşturcan o ön yüklemden fat32 ye çevşirip diki 98 69 u ister sen 2009 u kucan pc yi ben biliorum diicek adam görmedim şuana kadar ki,mse bilemez

    madem o kadar anlıyonuz pc den madem siz doğru bilionuz bi problem var onu da yanıtlayın bari şimdi 512 mb rem var bende arkadaşa sattım ddr400 anakarta uyumlu uyum problemi yok ama takınca pc açılmıyo sizce neden dir nasıl yaparız buyurun bakalım?

  4. #34

    Varsayılan

    ya ram yuvalarınız arızalı, ya sattığınız ramler, ya da power supply

  5. #35
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    yok sokmadımız yer kaldı ikisini bir denedik tek denedik ayrı ayrı yerlerde denedik olmuyo hani algılamasa remi bilirsin dit dit dit dit dit dit die uyarı verir ama algılıyo aynı açılcakmış gibi di,t dio bi defa ondan sonra monitorun açılması lazım ama monitoru açamıyo

  6. #36
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    keşke öle bi şansım olsa ama neyse yinede tşk ederim ilgin için

  7. #37

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: HaKy Mesajı Görüntüle
    ya mübarek adamlar muterem cemaatı müslimin madem anlıoruz diosunuz bi önyükleme nasıl oluşturulur veya ne işe yarar bilmiosunuz önyükleme oluşturcan o ön yüklemden fat32 ye çevşirip diki 98 69 u ister sen 2009 u kucan pc yi ben biliorum diicek adam görmedim şuana kadar ki,mse bilemez

    madem o kadar anlıyonuz pc den madem siz doğru bilionuz bi problem var onu da yanıtlayın bari şimdi 512 mb rem var bende arkadaşa sattım ddr400 anakarta uyumlu uyum problemi yok ama takınca pc açılmıyo sizce neden dir nasıl yaparız buyurun bakalım?
    Şu mesajlarınızı doğru dürüst yazsanız ne olur sanki.! Daha kendi konuştuğun dilde ifade sorunu yaşıyorsun, ecnebinin dilindeki sistemin hakkından nasıl geleceksin?

    Gelelim bazı düzeltmelere;
    Arkadaşım önce şunu belirteyim, demek ki sen daha anlayan birine denk gelmemişsin, kimse bilemez diye bir şey yok. Öğrenmek istersen bilirsin.

    Bir de ön yükleme falan demişsin, bu da başka bir seçenek. İster uygularsın istersen uygulamazsın. Şahsen ön yükleme yoluyla 98 kurulumuna hiç ihtiyaç duymadım ve gereksiz olduğu kadar riskli buluyorum. Bilmiyorsan yine yazayım ki bir daha ezbere yazıp da insanları gaza getirme, sayın hacker! arkadaşım.
    - Ön yükleme olayını geçtik (öğrenmişsin),
    - Cd den kurulumunu üst mesajlarda yazmıştım,
    - İmaj yöntemine girmeyeceğim onu da kendin bul,
    - Win98 kurulum paketlerini ayrı bir diskte toplayıp oradan da kurulumu başlatabilirsin. Bunun için yine bir cd yada diskete ihtiyacın var, komut satırına düşebilmen için.
    - Tüm bunlardan sonra FAT* harici bir dosya sistemine kurulum yapabilmen için mevcut dosya sisteminde dönüştürme yapman gerekiyor (linux türevleri için ayrıca ekipman gerekebilir), bunun için ya yardımcı yazılımlar kullanacaksın yada dos bilgine başvuracaksın (fdisk de içinde). Umarım dos nedir diye sormazsın.

    Konuya dönersek;
    Sizin sorununuz hatırladığım kadarıyla Win98'in cd den nasıl yükleneceğiydi ve resimlerle fazlasıyla anlatmıştık. Şimdi diyorsunuz ki ram sorunum var. O halde soruyorum;
    Bu ram'i taktığınız pc deki diğer bileşenler nedir? Hangi aşamada hangi işlemleri yaptınız ve ne gibi sonuçlar aldınız? (Düzgün bir Türkçe ile ve sırasıyla yazın. Aksi halde yanıtlamam.!)

  8. #38
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: piRe_ Mesajı Görüntüle
    Şu mesajlarınızı doğru dürüst yazsanız ne olur sanki.! Daha kendi konuştuğun dilde ifade sorunu yaşıyorsun, ecnebinin dilindeki sistemin hakkından nasıl geleceksin?

    Gelelim bazı düzeltmelere;
    Arkadaşım önce şunu belirteyim, demek ki sen daha anlayan birine denk gelmemişsin, kimse bilemez diye bir şey yok. Öğrenmek istersen bilirsin.

    Bir de ön yükleme falan demişsin, bu da başka bir seçenek. İster uygularsın istersen uygulamazsın. Şahsen ön yükleme yoluyla 98 kurulumuna hiç ihtiyaç duymadım ve gereksiz olduğu kadar riskli buluyorum. Bilmiyorsan yine yazayım ki bir daha ezbere yazıp da insanları gaza getirme, sayın hacker! arkadaşım.
    - Ön yükleme olayını geçtik (öğrenmişsin),
    - Cd den kurulumunu üst mesajlarda yazmıştım,
    - İmaj yöntemine girmeyeceğim onu da kendin bul,
    - Win98 kurulum paketlerini ayrı bir diskte toplayıp oradan da kurulumu başlatabilirsin. Bunun için yine bir cd yada diskete ihtiyacın var, komut satırına düşebilmen için.
    - Tüm bunlardan sonra FAT* harici bir dosya sistemine kurulum yapabilmen için mevcut dosya sisteminde dönüştürme yapman gerekiyor (linux türevleri için ayrıca ekipman gerekebilir), bunun için ya yardımcı yazılımlar kullanacaksın yada dos bilgine başvuracaksın (fdisk de içinde). Umarım dos nedir diye sormazsın.

    Konuya dönersek;
    Sizin sorununuz hatırladığım kadarıyla Win98'in cd den nasıl yükleneceğiydi ve resimlerle fazlasıyla anlatmıştık. Şimdi diyorsunuz ki ram sorunum var. O halde soruyorum;
    Bu ram'i taktığınız pc deki diğer bileşenler nedir? Hangi aşamada hangi işlemleri yaptınız ve ne gibi sonuçlar aldınız? (Düzgün bir Türkçe ile ve sırasıyla yazın. Aksi halde yanıtlamam.!)
    ohhoo oooo yemin ederim okumadım çünkü okumaya erindim kim bilir nelerden bahsettin ama hakkımda kötü bişey dediysen 10 katı senin olsun !

  9. #39

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: HaKy Mesajı Görüntüle
    ohhoo oooo yemin ederim okumadım çünkü okumaya erindim kim bilir nelerden bahsettin ama hakkımda kötü bişey dediysen 10 katı senin olsun !
    Sorun da burada zaten. Böyle devam edin. Size başarılar dilerim...

    Bu ifadelerinizden sonra soracağınız sorularınıza yanıt veren forum kullanıcıları için hiç te iyi şeyler düşünmeyeceğimi şimdiden kendilerine hatırlatayım. Kulakları çınlarsa benden bilsinler. !! :evil:

    HaKy yok sayma listenizde olduğu için bu mesaj gizlenmiştir.
    En son piRe_ tarafından düzenlenmiştir: 30.04.2009 00:03

  10. #40
    HaKy Misafir

    Varsayılan

    PiRe kardeş bak burda sorunlarımı tartışıyoz yoksa birbirimizi mi? bilmiorum ama artık son verme zamanı geldi böle nereye kadar Victories den biraz örnek almak lazım bu konun başından ber senle tartıştık ama hiç bi sonuç alamadık ama adam ne güzel anlattı bıraktı gitti o tür insanları seviorum işte ben
    böle ben sana laf atim sen bana laf at yon benim ki seninkini döver :d çocuk gibi sonu yokki boşverin zaten olmadı donanımlarım yeni 98 e göre algılamıyo anakartın cd sini bile açmıyo oldu bitti öğrendik hepsini uzatmaya gerek yok

Benzer Başlıklar

  1. Windows XP yi windows 2000 gibi gösterecek arayüz
    fizilal tarafından Windows'u Kişiselleştirme forumunda
    Yanıt: 11
    Son Mesaj: 23.06.2008, 14:26
  2. windows 2000 için msn massenger ve windows media player
    hasan1987 tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 16.04.2007, 18:32
  3. Windows Update'te Windows XP RTM desteği sona eriyor.
    punker tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 11
    Son Mesaj: 17.12.2004, 15:25

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •