Alıntı Orijinalini Gönderen: piRe_ Mesajı Görüntüle
Husamicim güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim ancak görüyorum ki bilgi bir yere kadar işe yarıyor. Beyni yosun tutmuş fosillere ne kadar anlatırsan anlat işe yaramıyor. Ve sanırım bundan sonra ben de paranın rengine göre konuşacağım, yoksa başka türlü bu dinolar akıllanmazlar. Ceplerindeki akrepleri bir bir öldüreceksin ki saksıları çalışsın.

Kasım sayısını gördükten sonra beynimden vurulmuşa döndüm desem yeridir. O başlığa yazmayacağım, çünkü biliyorum ki bu fosillerden kesinlikle bir tanesi tepede oturuyor. Öyle olmasaydı eğer ESET gibi salak! bir yazılımı abonelerine kakalamazlardı. Sanki piyasada aklı başında başka bir güvenlik yazılımı yok. Demek ki etik değerlerden önce ticari değerler geliyor. O halde ben yokum dostum. Ben her zaman doğru bildiğimi yazar konuşurum, kimsenin parasının rengine göre kalem seçmem. Bundan böyle sıradan kullanıcı gibi gelir giderim, ta ki fosiller layık oldukları yere kavuşuncaya kadar.

Ve ayrıca bundan sonra hiç bir mesajı ihbar etmeyeceğim. Gucciler mucciler koxplar keyloglar almış başını gidiyor, ihbar ettiğim denyolar forumda cirit atıyor, yönetici olacak herif hala abaza sitelerle meşgul oluyor.

Yazıklar olsun senin yöneticiliğine!!!. Hadi cesaretin varsa forumdan at beni, hiç olmazsa gurur duyarım. Yeter yav... Şu rezilliğe bak, Bumu pcnet forumu? Bu mu teknoloji forumu. İsyan edenin, kızıpta gidenin, gidipte dönmeyenin haddi hesabı yok.

Tepedeki yöneticiye sesleniyorum;
İşini yapacaksan adam gibi yap aksi halde başkalarına takoz olma!
haklısın abicim ama yenibir yönetici seçerlermi forumun başına eğer seçerlerse çok iyi olur biz forumla ilgilenen en azından foruda akaşamları olasa bile günde 1-2saatini ayaırabilecek birileri olmalı moderatörler arrtırılmalı

yönetim yeniden düzenlenmeli
mesela nöbet usulu olabilir arakadaşların işlerine göre bi program yapılım hafytanın en az bir günü forumla meşgul olmak gibi sonuçta suan yaz aylarına göre biraz daha sakin ama yinede dediklerini sonuna kadar destekliyorum abicim