Sayfa 1 / 2 12 SonSon
18 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Unhappy Windows 7 Starter a Windows 7 ultimate kurarken karşıma çıkan hata gibi bir şey

    İşte önyükleme için bir tuşa basın diyo basıyorum 2 kere loader doluyo sonra şöyle bir şey çıkıyo


    ......................................Windows Boot Manager.......................................
    Windows failed to start.A recent hardware or software chance might be the cause.To fix the problem:

    1.İnsert your windows installation disc and restart your computer.
    2.Choose your language settings, and then click ''Next''
    3.Click ''Repair your computer''.

    bu yarısından çoğu bu kısım önemlidir gibi geldi alttada

    bu dosyayıyı gösteriyordu system32\boot\winload.exe

    enter a basınca bir sayfa daha çıkıyo ordada 2 seçenek var biri bu sayfaya geri dönüyo 2. memory check liyo

    bunu nsl çözücem sorun bilgisayarda çünkü değişik iso lar boot dosyaları ile yazdım hepsinde aynı şeyi söyledi ndn oluyo bu?

  2. #2

    Varsayılan

    tmm starter orjinal dvd değil kendim yazdım sağlam dvd ama starter lisanslı da kişiselleştirme yok berbat bir sistem lütfen yaa bu sorundan nsl kurtulucam

  3. #3

    Unhappy

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    mümkünse kurulumdan önce diski komple sil yeniden bölüm oluştur ve diğerini diski cdcheck diye program var onunla test ettir sağlam mı? bana bozuk gibi izlenim verdi...
    sen dalga mı geçiyorsun_?_ onların kaç TL olduğundan haberin var mı? ultimate 301TL starter 90TL...
    rapor bu

    Info
    - date: 05.02.2010
    - process: Check
    - source: D:\
    - source volume label: GRMCULFRER_TR_DVD

    Basic statistics
    - time elapsed: 00:04:29
    - overall transfer [kB/s]: 8.693
    - folders processed: 201
    - files processed: 874
    - source bytes read: 2,23 GB (2.397.785.509 bytes)
    - source average transfer [kB/s]: 8.740 (6X)
    - source clean transfer [kB/s]: 8.880 (7X)

    Errors
    - errors: 0
    - warnings: 0
    - other: 1

    bu ilk iso değil bunda önce başka iso ilede denemiştim bir sürü dvd harcamdım hep aynı hata bu arada o other varya ondada bu yazıyo


    Kind:Note Type:Hash Message:note;hash;For at least one file only file readability was tested because no valid hash file was found (code: 54);

    sorun bilgisayardan kaynaklanıyor gibime geliyor ama bilmiyorum pek bişey

    o ilk dediğin sil bölüm fln ondan hiç bişi anlamadım

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    imaj sağlam... winzort açık iken tak... sana seçenek sunacak yoksa olmaz gibi eksik bir şeyler var...
    cahil liğimi affet ama winzort ne?

  5. #5

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: 3765 Mesajı Görüntüle
    onlarla uğraşma bu linklerde acı gerçekler var ya starter ile kullanmaya devam edersin yada pamuk eller cebe girer ve satın alırsın yoksa bsa ( http://www.bsa.org.tr/yey/ )
    seninle ilgilenir...
    6-7 yıldır gelmedilerde şimdimi gelcek hep sahte kullandım

  6. #6

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    winzort=windows zortlayıp duran windows versiyonlarının genel adı...
    yani neyi açık bırakıyım nsl açık bırakıcam winzortu

  7. #7

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    winzort açılmıyor mu? normal olarak açıldıktan sonra dene disk eksikse hata verir...
    winzortu nsl açıcammm

    bu ilk iso değil diğer iso dada aynı ekran çıkıyodu 5-10 tane dvd harcadım bazılarında dvdlerin NTSLDR mi öle bişi diodu

    winzortu nsl açıcağımı söyler misin?

  8. #8

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    normalde kurulu windows yok mu? açma düğmesine bas bekle...
    gene aynı ekran bence sorun benim pc den kaynaklanıyor olmazsa xp kurcam
    En son tomrader tarafından düzenlenmiştir: 05.02.2010 18:13

  9. #9

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: GAREZ Mesajı Görüntüle
    elinde hiç gparted veya çalışan cd Linux var mı varsa hdd üzerinde sorun var o bozuyor ...kontrol et...
    yok yaww napıcam yani diğer Xp yi flnda kuramazmıyım?

  10. #10

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: 3765 Mesajı Görüntüle
    http://www.vatanbilgisayar.com/micro...spx?I_ID=41410
    bir yakının yada arkadaşının vatandan bilgisayar almasını sağla ve şunu al.
    yaww sende illa para harcatcan

Benzer Başlıklar

  1. xp de karşıma çıkan sistem kapatılıyor sorunu
    vruvz tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 11
    Son Mesaj: 20.11.2011, 07:37
  2. windows 7 starter ??
    ZoLaN tarafından Windows 7 forumunda
    Yanıt: 10
    Son Mesaj: 21.12.2009, 00:10
  3. Her defasında karşıma çıkan msn virüsü
    bold_death tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 14.09.2007, 17:45
  4. Windows kurarken hata
    erkinkose tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 9
    Son Mesaj: 22.08.2007, 09:01
  5. Dururpduruken karşıma çıkan reklam sayfaları
    Nella_x tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 10
    Son Mesaj: 12.06.2004, 16:43

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •