Sayfa 1 / 2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Arrow Windows 7 logosunda kalıyor

    Arkadaşlar ben windows 7 kurdum.Kuralı 1 hafta oldu ama bugünlerde çok sık rastladığım bi problem var bilgisayarı kapandıktan sonra açılışında yükleme logosunda donması
    işte böyle.Sistemi kurunca programlara:java-msn-flash player gibi ek programların kurulumuna geçiyorum ses driverini yüklüyorum vs.Sonra bilgisayarı kapatıyorum bi süre sonra açınca logoda kalıyor ve açılmıyor bi kaç kere format attım ama sonuç yine aynı.İndirdiğim dosyalar oluyo ve sistem açılmayınca onlarıda kurtaramıyorum başlangıç onarma bi sorun bulmuyor.Sistem geri yükleme zaten yok.Windows diskini takıyorum ve sürümlerden birini seçiyorum başlatıyorum bölüm seçimi sırasında (C) (Ayırdığım D) bide (Sistem ayrıldı E) var sistem ayrıldıyı anlamadım C'yi seçiyorum şöyle diyor eski dosyalarınız olabilir bunlar windows.old klasörüne geçer bunu biliyorum ve ilerliyorum windows dosyaları yüklüyor falan.Sonra pc yeniden başlıyor kurulum devam etmiyor hiçbişey yok simsiyah ekran.Ama C'yi biçimlendirince düzgün şeklilde windowsu kuruyor işlem bitince de baştaki gibi programları kuruyorum (programlar şüpheli de değil temel dosyalar msn-java-flash player gibi) işim bitince kapatıyorum ve açılışta kalıyor.Acaba Harddisktemi sorun var Yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
    En son can1995 tarafından düzenlenmiştir: 14.11.2010 23:44

  2. #2

    Varsayılan

    Güvenli modda açmayı dene(logo görünmeden F8e basarak)...
    Mozilla Firefox 6.0.1
    En iyi Ağ Tarayıcı
    PARDUS 2011
    Kurulan&Çalışan DVD 32+64 bit

  3. #3

    Varsayılan

    Evet güvenli mod onu söylemeyi unuttum güvenli modların üçüne denedim ama windows dosyaları yüklüyor diyo dosya isimleri çıkmıyor öyle kalıyo.

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: can1995 Mesajı Görüntüle
    Evet güvenli mod onu söylemeyi unuttum güvenli modların üçüne denedim ama windows dosyaları yüklüyor diyo dosya isimleri çıkmıyor öyle kalıyo.
    Büyük ihtimalle yüklediğin DVD'de sorun var orijinal değilse bunları yaşayabilirsin.Ya indirdiğin yerdeki kişi düzgün upload etmemiş-içini kurcalamış yada sen indirirken veya DVD'ye çekerken bir hata yapmış olabilirsin senin söylediklerin normal şartlarda olacak şeyler değil belkide PC'de virüs vardır istersen farklı bir işletim sisteni kur bakalım aynı şayler olcak mı?
    Tavisiye olarak PC'yi AVG Kurtarma CD'si kullanarak tarat...
    Mozilla Firefox 6.0.1
    En iyi Ağ Tarayıcı
    PARDUS 2011
    Kurulan&Çalışan DVD 32+64 bit

  5. #5

    Varsayılan

    dediklerinizi yapmaya çalışırım ama windowsu bu dvd'den de ilk yükleyişim değil.1 yıldır kullanıyorum ben 7 yi

  6. #6
    mcinali Misafir

    Varsayılan

    Sistem ayrıldı dediğiniz şey korsan windowsu orijinal yapmak için kullandığınız crack'lerin kendileri için ayırdıkları bölüm.Siz format atarken C: sürücüsünü önce biçimlendirip sonrada silmezseniz o sistem ayrıldı bölümü bir yere gitmez.Orda olduğu müddetçede format bittikten sonra açılışta windows o sistem ayrıldı bölümünden sistem dosyalarını okuyarak açılmaya çalışıyor.Eskiden yüklü olan donanım ve bios ayarları o bölümde olmadığı içinde boşuna okumaya çalışıp bekliyor.Formatı baştan atacaksınız ve biçimlendirme bölümüne geldiğinizde önce sistem ayrıldı denilen bölümü önce biçimlendirip sonra sileceksiniz,sonrada aynı işlemiC: sürücüsüne yapacaksınız.O lanet bölüm kaybolacaktır.sonra temiz bir kurulum yaparak sorunsuz çalıştırırsınız.Aynı crack dosyasını tekrar kullanıp orijinal yapabilirsiniz.Fakat bir daha format atarken o bölümüde biçimlendirip sileceksiniz.Yoksa sisteminiz açılmaz.

  7. #7

    Varsayılan

    dediklerinizi anlıyorum ama sistem ayrıldı bölümünde sürücü seçeneklerinde etki bişey yok hadi onu geçelim c'yi biçimlendirip sildiğimde tüm bölümler toplanıyo tek sürücü oluyo bu şekilde format attığımda tekrar aynı sorun oldu (Sadece (C) var sürücü olarak) yine aynı şey.Harddiski bölümlere ayırdığım zamanda sistem ayrıldı otomatik geliyo hep.Elim kolum bağlı yani.

  8. #8
    mcinali Misafir

    Varsayılan

    Bilgisayarınıza bağlı ikinci hd varmı.

  9. #9

    Varsayılan

    100 mb lık bir alan ayırıyor orayı silmeyin bence eğer siliyorsanız veya temiz bir format atmak içinse tamam silin ama win 7 kurulduktan sonra silmeyin sistem kurtarma kayıtları ve başlangıç onarma ile ilgili şeyler o kısımda kalıyor sizde bunu bilmden sildiğiniz için o kısıma gelince siyah ekran da kalıyor.

  10. #10
    Katılım Tarihi
    2008
    Mesaj
    122

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: dabbe1 Mesajı Görüntüle
    kart okuyucuda Micro SD kart filan var mı?

    kesinlikle en doğru cevap eğer laptop kullanıyorsan yada kart okuyuculu bir masaüstün varsa bilgisayar açılırken BÜTÜN FLASH BELLEKLERİ ÇIKART şayet benim laptopta ne zaman acılırken mavi ekran görürsem ilk iş flashlara bakmak oluyo ki geneldede takılı buluyorum...!
    En son aykut0202 tarafından düzenlenmiştir: 18.11.2010 02:25

Benzer Başlıklar

  1. Yanıt: 7
    Son Mesaj: 21.12.2011, 19:38
  2. Windows yükleme yarıda kalıyor
    mavisch tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 14.06.2009, 01:19
  3. windows 98 öksüz kalıyor!
    yusuf_yusu tarafından Windows 95/98/ME forumunda
    Yanıt: 24
    Son Mesaj: 13.09.2008, 01:53
  4. Windows Xp açılmıyor, takılı kalıyor
    bendegeldim tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 24.06.2008, 13:48
  5. Görüntü İzi Kalıyor ?
    emreka tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 10.11.2003, 22:30

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •