arkadaşlar bende eski laptop var hiç bişe yüklü değil bendede sadece 98 cdsi var takıyorum kur a hoş geldiniz dedik dedikten sonra entere basıyorum sabit sürücüsü C biçimlenmemiş.windows 98 biçimlenmemiş sürücüleri kullanamaz felan diyo biçim le diyorumsabit C sürücüsü biçimleniyor diyor %0 da şu hatayı veriyor windows dosyaları sabit disknize yüklenemiyor çünkü C sürcüsünün biçimi windows 98 ile uyumlu değil. Kur un C yi biçimlendirmesini sağlaya bilirsiniz veya Kurdan çıkıp C sürücüsünü kendiniz biçimlendirebilirsiniz. diyo fakat xp 98 felan hiç biri yüklü değil burda sölemek istediği şey ne sonra yeniden biçimleme çıkıyo birinci disk biçimlenirken hata algılandı diyor ve gene biçimlendirmiyo sonra kurdan çık diyor defalarca denedeim hep aynı hata sadece 98 cd si var elimde. laptopa önceden xp yüklüydü silinmiş naapmam lazım yardım edin lütfen :S