9 sonuçtan 1 - 9 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan Mevcut Anakarta Yeni İşlemci Takmak

    Laptopım Hp g62, anakartım ise "Hewlett-Packard 143A (CPU)". Şu an i3 370m 2.4 GHz'lik bir işlemci kullanıyorum yeni işlemci almak istiyorum acaba alacağım işlemcinin anakart ile uyumlu olup olmadığını nasıl anlarım.

  2. #2

    Varsayılan


  3. #3

    Varsayılan

    dizüstü pclerde upgrade yani yükseltme çok sınırlıdır ,tavsiye olarak hpnin kendi destek sitesinde araştırma yapmanız ama cpu yu yükselse bile yapacağın masrafa değmeyecektir.
    laptopun tam modelini yazman gerekir(=
    ve şu adreste arama yap

    https://h30434.www3.hp.com/t5/forums...Packard%20143A

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: AmbaSSadoR Mesajı Görüntüle
    dizüstü pclerde upgrade yani yükseltme çok sınırlıdır ,tavsiye olarak hpnin kendi destek sitesinde araştırma yapmanız ama cpu yu yükselse bile yapacağın masrafa değmeyecektir.
    laptopun tam modelini yazman gerekir(=
    ve şu adreste arama yap

    https://h30434.www3.hp.com/t5/forums...Packard%20143A
    Ben 256 gb ssd alacağım ve 4gb ram takacağım ayrıca 3 nesil bir i5 islemci takacağım. Neden işlemciyi değiştirmem yapacağım masrafa değmeyecek? Diğerleri için de durum aynı mi(ram,ssd)?

  5. #5

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: AmbaSSadoR Mesajı Görüntüle
    dizüstü pclerde upgrade yani yükseltme çok sınırlıdır ,tavsiye olarak hpnin kendi destek sitesinde araştırma yapmanız ama cpu yu yükselse bile yapacağın masrafa değmeyecektir.
    laptopun tam modelini yazman gerekir(=
    ve şu adreste arama yap

    https://h30434.www3.hp.com/t5/forums...Packard%20143A
    Hp g62 b16st o kadar aradım bataryanın altında cıktı yaa
    En son eymenkfn tarafından düzenlenmiştir: 30.01.2019 10:36

  6. #6

    Varsayılan

    ordaki 3 ü görüp sanırım pc nnizi 3. nesil sandınız. ama işlemciniz ilk nesil i3 ve en baba i5 i7 falan takılır ki i7 lere büyük ihtimalk anakartınızın vrm yapısı el vermeyecektir.

  7. #7

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    ordaki 3 ü görüp sanırım pc nnizi 3. nesil sandınız. ama işlemciniz ilk nesil i3 ve en baba i5 i7 falan takılır ki i7 lere büyük ihtimalk anakartınızın vrm yapısı el vermeyecektir.
    Hayır ben 3 nesil i5 taktırmak istiyorum demek istedim bendeki 1 nesil intel i3 sadece alacağım islemcinin uyumlu olup olmadığını nasıl anladın
    onu sordum

  8. #8

    Varsayılan

    3 nesil diyince biz de 3. nesil anladık napalım
    şöyle rakamları ile. ilk nesiller 3 haneli idi. 2. nesillerde de intel 4 haneye çıkıp başlına 2 koydu. 3 lere 3 yaptı. yani sizin işleminiz ilk nesil. buna i5 650m mi ne takılır. i7 takamazsnız. dediğimiz gibi vrm yetmez. i5 i tavsiye eder miyim derseniz dx9 türü oyun oynuyorsanız i5 in faydası var. turbo boost ile. ama eğer oyun oynamayacam performans artsın derseniz i5 i3 arasında ağır bi fark olamaz. laptoplar zaten birbirine dengeli yapılıyor genelde. bu pc ye ram ssd almanın da çok faydası olmaz. olduğu gibi idare etsin derim. ssd biraz hızı arttıracak ve güç tüketimlerini azaltacaktır.

  9. #9

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    3 nesil diyince biz de 3. nesil anladık napalım
    şöyle rakamları ile. ilk nesiller 3 haneli idi. 2. nesillerde de intel 4 haneye çıkıp başlına 2 koydu. 3 lere 3 yaptı. yani sizin işleminiz ilk nesil. buna i5 650m mi ne takılır. i7 takamazsnız. dediğimiz gibi vrm yetmez. i5 i tavsiye eder miyim derseniz dx9 türü oyun oynuyorsanız i5 in faydası var. turbo boost ile. ama eğer oyun oynamayacam performans artsın derseniz i5 i3 arasında ağır bi fark olamaz. laptoplar zaten birbirine dengeli yapılıyor genelde. bu pc ye ram ssd almanın da çok faydası olmaz. olduğu gibi idare etsin derim. ssd biraz hızı arttıracak ve güç tüketimlerini azaltacaktır.
    Peki teşekkür ederim

Benzer Başlıklar

  1. Gigabyte g41m- combo anakarta ssd takmak
    makine26 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 10.07.2014, 20:01
  2. Anakarta uyumsuz CPU takmak...
    specialcafe tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 01.07.2014, 23:08
  3. anakarta sata çıkışı takmak
    sinan8 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 30.11.2011, 16:43
  4. Anakarta Fan Takmak !!! Acil
    VisKiii tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 03.06.2008, 17:52
  5. mevcut sisteme yeni anakart tavsiyesi i
    gurkankaraman tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 04.04.2008, 08:39

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •