5 sonuçtan 1 - 5 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan vatan pc min ekran kartını degiştirdi

    merhaba yeni bi pc aldım 1 ay once goruntu gelmiyodu monitore servise goturdum 15 20 gun sonra geldi pc nin gercekte gtx 1050 ti olan ekran kartı bas baya gtx 1050 olmuştu direk ekran kartının uzerinde gtx 1050 yazıyodu gene gittim vatana kapı gibi fişi gosterdim bu fiş başka pc ye ait sizin pc nizde gtx 1050 vardı normalde zaten dediler eminimki gtx 1050 ti vardı fiştede gtx 1050 ti yazıyor adamlar bu pc nin fişi degildir diyo ne yapcamı şaşırdım napmalıyım ?

  2. #2

    Varsayılan

    vay be malzeme çalmışlar.
    öyle fiş işi olmaz. tüketici haklarına git. servis kağıtların göster. malımı çaldılar diye hakkını ara.

  3. #3

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    vay be malzeme çalmışlar.
    öyle fiş işi olmaz. tüketici haklarına git. servis kağıtların göster. malımı çaldılar diye hakkını ara.
    vatan niye boyle bişey yapmış olabilir çunku ben en ağır cezalarını cekmek istiyom uyanık olmasam adamların ekran kartımı degiştirdini anlamacak

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: emre4411 Mesajı Görüntüle
    vatan niye boyle bişey yapmış olabilir çunku ben en ağır cezalarını cekmek istiyom uyanık olmasam adamların ekran kartımı degiştirdini anlamacak
    şunlara adam demesek. bize ayıp oluyor da
    bu vatanın suçu değil ordaki namussuz servisin suçu.

  5. #5

    Varsayılan

    ayrıca makineyi aldığına dair teslim imzası attı isen pek yapacağın bi şey de yok gibi. üstüne vatan i daha arza durumunda bi bu malı takmadık 10*50 ti vardı sen değişi,m yapmışsın diyip o malı garantiye bile almayabilir.

Benzer Başlıklar

  1. Vatan Bilgisayar’da MSI Anakart ve Ekran Kartlarında KDV İndirimi!
    NoMoreSorrow tarafından Ürün İnceleme ve Tavsiye forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 15.03.2019, 18:07
  2. Yanıt: 0
    Son Mesaj: 22.04.2014, 01:20
  3. Vatan bilgisayar Ekran kartı iadesi
    ibo15 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 20.12.2013, 09:47
  4. vatan computer'dan alcağım psu yu vatan computer'da kasaya montaj ederlermi
    fella880 tarafından Hayat, Evren ve Her Şey forumunda
    Yanıt: 5
    Son Mesaj: 17.07.2012, 13:38
  5. SÜper Ekran Koruyucular Vatan BİlŞg.kullanilan
    wilsonum tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 19.04.2007, 09:50

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •