3 sonuçtan 1 - 3 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan en iyi bilgisayar forum siteler

    en iyi bilgisayar forum siteleri hangisdi



  2. #2

    Varsayılan

    Bence en iyisi ve en seviyelisi hiç şüphesiz ki technopat/sosyal sitesidir. Ama Türkçe yazım, imla kuralları, vb. şekline alışıncaya kadar bu forumu bırakıp belki de hemen gitmek istersiniz, çünkü uygulanan cezalar ve kurallar buraya alışıncaya kadar sizi çok yorup biraz zorlayabilir. Zaten bu foruma ilk kayıt olanların çoğu kesinlikle de böyle (ilk zamanlarda ben de böyle düşündüm) düşünüyor, ama SDN forum veya diğer başka forumlar yazı disiplini ve anında uygulanan cezalar konusunda bu kadar ağır derecelerde de değiller diye biliyorum. Ancak "Gülü seven dikenine katlanır" diyerek çok çeşitli konu başlıkları ve güncel PC teknolojilerini çok seviyorsanız buraya katlanmaktan başka çareniz de yoktur, yaklaşık 2 senedir burada da (SDN forum ve www.kontrolkalemi.com'e ek olarak) yazıyorum ve mesaj sayım bini yeni geçti. Kolay gelsin.
    En son tapirapir tarafından düzenlenmiştir: 16.08.2019 15:22 Sebep: ekleme
    Pardusçu'lar derneği üyesi

  3. #3

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: tapirapir Mesajı Görüntüle
    Bence en iyisi ve en seviyelisi hiç şüphesiz ki technopat/sosyal sitesidir. Ama Türkçe yazım, imla kuralları, vb. şekline alışıncaya kadar bu forumu bırakıp belki de hemen gitmek istersiniz, çünkü uygulanan cezalar ve kurallar buraya alışıncaya kadar sizi çok yorup biraz zorlayabilir. Zaten bu foruma ilk kayıt olanların çoğu kesinlikle de böyle (ilk zamanlarda ben de böyle düşündüm) düşünüyor, ama SDN forum veya diğer başka forumlar yazı disiplini ve anında uygulanan cezalar konusunda bu kadar ağır derecelerde de değiller diye biliyorum. Ancak "Gülü seven dikenine katlanır" diyerek çok çeşitli konu başlıkları ve güncel PC teknolojilerini çok seviyorsanız buraya katlanmaktan başka çareniz de yoktur, yaklaşık 2 senedir burada da (SDN forum ve www.kontrolkalemi.com'e ek olarak) yazıyorum ve mesaj sayım bini yeni geçti. Kolay gelsin.
    technopat imla hastası ama kendisi rezil rüsva mantık hataları dolu başlıklar atan bi bal arkadaşın çöplüğüdür hocam.
    sadece ama sadece reklam amaçlıdır ve adam gibi cevap verme yetisi de yoktur bu sitenin.
    ha windows yardıma hata kodu yazıp makale okumuşsun ha techno pat a soru sormuşsun.
    sana nerde ise her ay açılan örnek bi sayfa vereyim
    "merhaba sistemim pentium şu şu. işletim sistemim 7 sorunum..."
    adam sorunu dinlemeye kalmaz lak yapıştırır. abi biz 7 ye destek vermiyoruz 10 a geç.
    lan sen mi yazdın da desteği sana sorucam de. anında banlanırsın. ki onu geçtim pentium işlemcili pc ye 10 önermeyi geçtim. resmen insanların sorunlarını çözmekten başka daha sorun çıkarıcak çözümler sunabiliyorlar.
    kontrol kalemini biliyorum aslında güzel bi yer ama bazı üyeleri o kadar saçmalayabiliyor ki delirdim zaten forumu bıraktım gittim. adam 2n3055 gibi bi transistörün iç sıcaklığını ölçtüğünü iddia etmişti. öyle kopuk adamlar vardı. bi tane de eht trafosuna 20 tl verip aldığını iddia eden vardı ki ettiği hakaretler de caba. en ucuz eht 20 dolardan başlarken nasıl o paraya buldu anlamadım
    ki forumları da bitiren 3 sebepten birisi üyelerin kafasına göre yazması, öbürü modların taraflı olması sonuncusu da site sahiplerinin reklam endişesi ile ellerindeki harici bi ürünün fortumda konuşulmasına müsaade dahi etmemesidir. bu yüzden artık forum kültürü diye bi şey kalmadı. adama abi benim elimdeki ekran kartım x1650 zaten ses kartı kullanıyorum. o da audigy serisi ve eax destekli. direct sound lazım. xp den şaşamam de. adam seni forumdan banlıyo. işte bu kafa forumları bitirdi. millet face sayfalarına bağlandı.

Benzer Başlıklar

  1. Yeni Sitemiz Forum PC - Teknoloji ve Bilgisayar Forum
    muhammed71 tarafından Web İnceleme forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 05.07.2010, 02:02
  2. bilgisayar parçası aldığınız siteler
    blade64 tarafından Web İnceleme forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 04.11.2005, 14:39
  3. Ücretiz Forum Veren Siteler ( Ücretsiz )
    Ensar tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 8
    Son Mesaj: 07.07.2005, 11:19

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •