5 sonuçtan 1 - 5 arası sonuçlar
  1. Varsayılan HDD yi SSD ye Klonlarken Gerekli Aparat Sorunu?

    Selamlar
    Değerli arkadaşlar HDD yi yeni aldığım SSD ye klonlayıp DVD Rom sürücüsüne takacağım.

    HDD yi SSD ye klonlarken kullanılan (2,5" SATA HDD kutusu USB 2..0) kutusu yerine bir ucu USB 2,0(Laptopa takmak için) diğer ucu SATA (SSD ye takmak için) kablo kullansam sıkıntı yaşar mıyım.

    Örnek;
    https://urun.gittigidiyor.com/bilgis...blo-468988509#

    İnternette baktığım bütün klonlamalarda kutu kullanılmış. Ama belkide o zamanlarda kablo yoktu bilmiyorum.

  2. #2

    Varsayılan

    bu atraskytionlara neden giriyorsunuz ki?
    direkt dvd aparatını alın ve hdd yi oraya hdd yeirne de ssd yi takın ve ilgili programı çalıştırın. 2 dakikada işi bitirecektir.

  3. Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    bu atraskytionlara neden giriyorsunuz ki?
    direkt dvd aparatını alın ve hdd yi oraya hdd yeirne de ssd yi takın ve ilgili programı çalıştırın. 2 dakikada işi bitirecektir.
    Sn Zombi,

    1-Ben HDD yi SSD ye koplayıp DVD Rom yerine takmayı düşünüyorum. Çünkü DVD Rom kolay sökülüyor kapağı açmaya gerek yok.

    2- Sizin dediğiniz gibi yapmak yani HDD yi DVD Rom yerine alıp HDD yerine SSD takarak HDD yi SSD ye klonlamak aynı program ve aynı mantıkla mı yapılıyor?

    Bu iki farklı olayda klonlama aynı kolaylıkla yapılabilir mi?

    SSD yi HDD yerinde kullanmakla DVD Rom yerinde kullanmak işlevsellik(hız) açısından önemli midir?

    3-Bu klonlama işi herhangi bir programla yapılabiliyor mu (HDD-Toshiba, SSD-Samsung evo 250GB) yoksa HDD ya da SSD nin markasına uygun olanları mı seçmek lazım?

  4. #4

    Varsayılan

    1. öncelişkle beynim yakıyor sorularınız. ben size şöyle diyim genel olarak yapılan hdd yi ellemeyip hdd aparatı ile ssd yi dvd yerine takmaktır. zaten aynı ikisi de yani tarih öncesi bi pc yoksa dvd de satadır. ama abazı anakaartlarda dvd yeri sata 2 ya da sata 1 çıkabiliyor. bunu da sistem kurunca hd tuneden bakıncan anlarsınız ve böyle ise söker kasayı hdd yerine ssd yi takarsınız. hdd yi de aparatla dvd yrine.
    2. tabii sonuçta kablo alsanız da ara birim alsanız da amaç ssd yi takmak değil mi? çalıştıramayacak olsa usb kontrolcünün faydası zaten olmazdı.
    3. bi sürü program var. bazı ssd lerin yanında bile pro gelir. yoksa da acronis falan ile yedek alır sistemi onu istediğinz yere kopyalarsınız.
    ama benim tavsiyem sıfırdan sistem kurmaktır m
    mümkünse

  5. Thumbs up

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    1. öncelişkle beynim yakıyor sorularınız. ben size şöyle diyim genel olarak yapılan hdd yi ellemeyip hdd aparatı ile ssd yi dvd yerine takmaktır. zaten aynı ikisi de yani tarih öncesi bi pc yoksa dvd de satadır. ama abazı anakaartlarda dvd yeri sata 2 ya da sata 1 çıkabiliyor. bunu da sistem kurunca hd tuneden bakıncan anlarsınız ve böyle ise söker kasayı hdd yerine ssd yi takarsınız. hdd yi de aparatla dvd yrine.
    2. tabii sonuçta kablo alsanız da ara birim alsanız da amaç ssd yi takmak değil mi? çalıştıramayacak olsa usb kontrolcünün faydası zaten olmazdı.
    3. bi sürü program var. bazı ssd lerin yanında bile pro gelir. yoksa da acronis falan ile yedek alır sistemi onu istediğinz yere kopyalarsınız.
    ama benim tavsiyem sıfırdan sistem kurmaktır m
    mümkünse
    Teşekkür ederim...
    İnşallah beyin de sıkıntı yoktur

Benzer Başlıklar

  1. Yanıt: 1
    Son Mesaj: 24.01.2014, 01:39
  2. Kablosuz internet için aparat
    The_Rainmaker tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 26.07.2012, 15:30
  3. Usb mause u eski girişe takmaya yarayan Aparat
    kanunsuz249 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 11.08.2011, 09:38
  4. Kablolu modeme kablosuz ağ için aparat
    hakannn tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 13.10.2009, 15:04
  5. Cd yuvası sorunu acil yardım gerekli
    gunay1992 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 5
    Son Mesaj: 16.02.2009, 18:56

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •