Sayfa 1 / 3 123 SonSon
24 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan Toplama Kasa Önerisi

    Arkadaşlar 3 bin tl için toplama kasa önerisinde bulunabilirmisiniz ekran hariç oyun oynamak için olacak
    • İşlemci : Pentinium Dual - Cure CPU T4300 @ 2.10 GHz
    • RAM : 3072 MB Ram
    • Ekran Kartı : NVIDIA GeForce GT 220M
    • İşletim Sistemi : Windows 7 Ultimate

  2. #2

    Varsayılan

    şimdi bura karışır sen bi kafandaki marka modelleri yaz biz ona ufak değişiklerde bulunalım.

  3. #3

    Varsayılan

    Bir fikrim olsa ona göre fiyat toplucam bir fikrim yok ama 4 gb ekran kartı i5 işlemci 16 ram olur 3 bin tl ye diye düşünüyorum
    • İşlemci : Pentinium Dual - Cure CPU T4300 @ 2.10 GHz
    • RAM : 3072 MB Ram
    • Ekran Kartı : NVIDIA GeForce GT 220M
    • İşletim Sistemi : Windows 7 Ultimate

  4. #4

    Varsayılan

    i5 ilşemcili makineler bile en azından marka önerisi verir. sonuçta amd mi intel mi sitiyorsuuz onu bile anlamıyo insan değil mi?
    https://www.nanokatalog.com/urun/int...8aAsj3EALw_wcB 1100 tl 9400f de varmış ama farkı var mı bilemem. ben çok bi fark sanmıyorum.
    buna uygun b360m ya da h81 anakart. da 500 lira civarlarına.
    ram de tek modül almanızı tavsiye ederim. 500 ira falandı sanırım. 2 milyar falan tutar.

  5. #5

    Varsayılan

    ortalama bir kasa buldun 4 bin tl ama biraz pahalı geldiği için ekran kartını düşürmeyi düşünüyorum GIGABYTE Radeon RX590 GAMING 8GB GDDR5 256 Bit Ekran Kartı var sistemde bunu Asus EXPEDITION Radeon RX570 OC 4GB GDDR5 256 Bit Ekran Kartı ile değiştirmek istiyorum fiyat farkı 400 TL Sizce değermi ? ve sistem nasıl

    DADG2/AMD Ryzen 5 2600/GIGABYTE RX590 GAMING 8GB/16GB DDR4/240GB SSD/1TB Disk/GIGABYTE B450M S2H 3200MHz(OC) DDR4 Soket AM4 M.2 HDMI DVI VGA mATX
    En son AmIEviL tarafından düzenlenmiştir: 15.09.2019 13:49

  6. #6

    Varsayılan

    bence değmez. hem de ekran kartını sadece 1000 lira farka düşürmüşsünüz. böyle kalsın derim.

  7. Varsayılan

    Asus ve lenovo'nun parçalarından toplama olursa sağlam olur

  8. #8

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: dyrroth Mesajı Görüntüle
    Asus ve lenovo'nun parçalarından toplama olursa sağlam olur
    enovonun parçaları derken?
    l

  9. #9

    Varsayılan

    ana kartı artı 130 tl fark la 4 slot yapcam yarin birgün ram takınca eskisi boşa çıkmasın

    GIGABYTE B450M S2H 3200MHz yerine MSI B450M PRO-VDH PLUS 3466MHz takcam
    • İşlemci : Pentinium Dual - Cure CPU T4300 @ 2.10 GHz
    • RAM : 3072 MB Ram
    • Ekran Kartı : NVIDIA GeForce GT 220M
    • İşletim Sistemi : Windows 7 Ultimate

  10. #10

    Varsayılan

    he ben dikkatli bakmamışımdır. aslında i5 diyip amd ye dönmek nedir ya
    2600 al istersen 3600 al ama 2 işlemciyi de hızaşırtmadığın sürece o ankart sorun çıkartmaz. ama 3600 ü boost da etsenm 2600 ü oc de etsen bu işlemciler 90 wattlara yaklaşıyor ve anakartın soğutması ucu ucuna yeterli geliyor. o yüzden alan kişiler soğrun yaşadı. yani oc çekiceksen uzak dur.
    rami de tek modül 16 lık al. 65 watt işlemcilere çok gerekir mi bilmem ama anakartı değiştirip de 105 watt tdp li sağlam bi ryzen işlemci aldığında o ramler işine yarar. tek mopdül 16 al öyle dualle falan kazanacğın 3 fps in ram dolduğunda sana hiç bi faydası yok.

Benzer Başlıklar

  1. Toplama kasa önerisi
    mehmetsagopa38 tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 04.07.2017, 10:52
  2. Toplama Kasa önerisi (Oyun+Çizim)
    kukabay tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 8
    Son Mesaj: 29.08.2014, 22:19
  3. Kasa Toplama
    delti tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 10
    Son Mesaj: 16.04.2012, 17:38
  4. Sıfır Kasa mı ? Toplama Kasa mı ?
    ugurtan tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 29.12.2009, 13:22
  5. Toplama kasa önerisi
    octopusokan tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 19
    Son Mesaj: 21.01.2007, 18:14

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •