4 sonuçtan 1 - 4 arası sonuçlar
  1. Varsayılan Windows 10 Güncelleme Sonrası Fps Düşmesi yardım lütfen

    Merhabalar öncelikle vakit ayırıp konu başlıgına zaman ayırdığınız için teşekkür ederim problemimi belirtmek isterim açık bir şekilde windows 10 pro kullanıyordum ve Knight Online de 30 40 fps veriyordu cz townda daha sonra internete baktım belli bi güncellemeden sonra bu olay gerçekleştigini gördüm
    windows 10 home kurdum cz townda 80 90 fps görmeye başladı arkadaşımın verdiği bilgi üzerine güncellememi istedi güncelledim ve tekrar fps 30 40 a düştü cz townda sonra yine format attım bu sefer yine 30 40 ta kaldı sistem özelliklerime gelirsek


    MSI B450M GAMING PLUS ana kart

    amd 5 2600 x işlemci
    rtx 570 4 gb ekran kartı
    corsahair 16 gb 3000 ghz ram
    ssd


    windows 7 kurmayı düşündüm ama ana kartım desteklemiyor sanırım internette öyle şeyler okudum kurmamada izin vermedi fare mous aktivitesi kapalı

  2. #2

    Varsayılan

    sanal pc kurun geçin.
    https://www.youtube.com/watch?v=GM9IHVyKrE0&t=14s
    https://www.youtube.com/watch?v=Z95zF9HsIfIöbür türlü fps sorunu yaşar durursunuz. nedeni de oyunun xp tabanlı olması zaten. hatta bu oyun için bence 100 liraya bi anakart işlemci set falan alın sadece onu kullanın. eski oyunlar yeni sistemde düzgün çalışmıyor. benim de arada knight a dönesim var. ve bi gün dönersem diye hala eski anakart ilşemici falansaklarım.

  3. Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: zombi74 Mesajı Görüntüle
    sanal pc kurun geçin.
    https://www.youtube.com/watch?v=GM9IHVyKrE0&t=14s
    https://www.youtube.com/watch?v=Z95zF9HsIfIöbür türlü fps sorunu yaşar durursunuz. nedeni de oyunun xp tabanlı olması zaten. hatta bu oyun için bence 100 liraya bi anakart işlemci set falan alın sadece onu kullanın. eski oyunlar yeni sistemde düzgün çalışmıyor. benim de arada knight a dönesim var. ve bi gün dönersem diye hala eski anakart ilşemici falansaklarım.

    öncelikle cevabın için tşk ederim ama ne yazıki nighti eskisi gibi sanal pc üzerinden oynanmasına izin verilmiyor yani bu bir cözüm deigl ki zaten böyle bir şey yapcaksam ne anlamı var böyle sistemin yazılımsal bir sorun oldugu aşikar donanımsal olsa 80 90 fpsi townda hiç göremezdim zaten birisinin tafsiyesi üzerine 1803 versiyonu win 10 kurucam birazdan düzelirse bilgi veririm

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: birkantrdemir Mesajı Görüntüle
    öncelikle cevabın için tşk ederim ama ne yazıki nighti eskisi gibi sanal pc üzerinden oynanmasına izin verilmiyor yani bu bir cözüm deigl ki zaten böyle bir şey yapcaksam ne anlamı var böyle sistemin yazılımsal bir sorun oldugu aşikar donanımsal olsa 80 90 fpsi townda hiç göremezdim zaten birisinin tafsiyesi üzerine 1803 versiyonu win 10 kurucam birazdan düzelirse bilgi veririm
    zaten yazılımsal olduğu için sanal makine önerdim oyun nasıl izin vermiyor anlamış değilim bi açıklar mısınız?
    bi de 1803 oyunda işinize yarayabilir. ama amd fx üstü tüm işlemciler için 1903 öneriliyor. yoksa geri kalan genel performansta büyük sorun yaşayabilirsiniz.
    sorunun donanımsal olmasını görmemin en büyük nedeni ben de bi ryzen sahibiyim ve eski oyunlarda hitbox diyebi şey kalmıyor. eski işlemcimde amd idi ve onda adama 3 mermide yıkıyorken bu işlemcide aynı zorluk seviyelerinde adamın böğrüne 2 şarjör boşaltmam gerekiyor. bi türlü çözemedim. yani sorun fps de değil. hitbox diye bi şey kalmaması

Benzer Başlıklar

  1. bios güncelleme sonrası pc açılmadı
    yunus121 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 8
    Son Mesaj: 01.09.2014, 17:28
  2. Windows 8 güncelleme sonrası Norton sorunu
    destewx tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 12.01.2014, 18:23
  3. Güncelleme sonrası ses sorunu
    fake_life tarafından Windows 7 forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 15.07.2012, 17:50
  4. Windows 7 Sp1 güncelleme hatası 80073701 YARDIM LÜTFEN
    alttire007 tarafından Windows 7 forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 20.04.2011, 15:59
  5. Worms güncelleme sonrası CD istiyor
    maydin95 tarafından Oyunlar forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 28.03.2010, 18:12

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •