Sayfa 1 / 2 12 SonSon
17 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1

    Varsayılan Oyunlarda Anti-Aliasing Çalışmıyor

    Merdiven, tel örgü, çitler, ağaçlar gibi bölgelerde titreme, kırılma, dalgalanma gibi bozuk görüntü alıyorum. Bu sorun ekran kartı sürücülerinin bozuk olmasından mı kaynaklı. Bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı

  2. #2

    Varsayılan

    ekran kartınızın marka modeli ve işleti sistemi ne?

  3. #3

    Varsayılan

    İşletim sistemi windows 10 64 bit. Ekran kartı amd rx 570. Bu sorunu yaşayıp çözümünü bulan daha dünyada yokmuş. Eski ekran kartını taktım, güç kaynağını değiştim format attım düzelmedi. Şu an pc formatlı içinde oyun yok. Gta 5, Wicther 3, Hot purshit 2010, Far cry 3, Far cry 4, özellikle pubg lite da teller direkler halay çekiyor.

  4. #4

    Varsayılan

    yeni oyunlarda çözünürlük ölçeği diye saçma sapan bi ayar var. ya da dinamik çözünrlük ölçeği diye. o dinamiği kapatın özellikle pubg de fps artsın diye yapıyorlar. bi faydası olmadığı gibi görüntüyü de böyle çamurlaştırıyor.
    dünyada neyin çözümü yok da bu olmasın? ben 570 kullanan çok kişi tanıyorum hiçbirinde sorun yok.

  5. #5

    Varsayılan

    https://linustechtips.com/main/topic...ed-aa/page/99/
    hocam ecnebiler tartışıyor burada çözebilen çıkmamış. Dediğinizi yaptım olmadı.

  6. #6

    Varsayılan

    nvidia ve amd kartların 2 sinde de var diyorlar. nvidia kartlarda yıllardır benzer şeyler var. ben 960 la falan da keskinliğin az olduğunu hissetmiştim ama nvidia nın karakteri böyle diye çok önemsememiştim.
    sonradan hd4650 alınca hdmi monitörde çerçeveyi ayarlayamadığımda falan benzeri bir problem yaşadığım halde, çerçeveyi oturtunca düzelmişti.
    bazı vga monitörlerde de frekansdan kaynaklı bu tür problemler görmüştüm zamanında.
    hdmi kablo seçebiliyor. ama kablo nedeni ile bu arza verir mi emin değilim.
    bi de ordaki ortak yorumların bazıları diyo ki 4 k da aa açınca sapıtıyo. ama 1080 pi de aa açınca ya da aa yı kapatınca düzeliyo. ki o çözünürlüklerde aa nın anlamı da pek yok gibi.
    gta 5 in ise dokuları 1080 pi bildğiim kadarı ile acaba siz 4 k da falan açmaya çalışıp aa ile çalıştırdığınız için mi sorun yaşıyorsunuz,? ya da virtual çözünürlük falan ile?
    bi de bi kaç kişi bu sorunun freesynic ile başladığını idddia etmiş sanki.
    dediğim gibi ben şu anda hd4650 aldım ve emulator oynuyorum. eski 960 dan çok daha net görüntüler alıyorum. hele cs go yu zaten sormayın. ama bu çok yüksek kare hızlarından dolayı şaşıran monitörden de olabilir bilemiyorum. çünkü 960 180 küsür fps verebiliyordu.

  7. #7

    Varsayılan

    ha bi de çok önemli bi sorun. bazı arkadaşlar dümdüz wndows updateden driver çekiyor. amd nin sitesinden adamgibi whql driver kurduğunuzu düşünüyorum.

  8. #8

    Varsayılan

    Hocam bende vga çıkışlı tüplü monitör var. Dönüştürücü ile kullanıyorum. hdmi ile tv ye bağladım 4 k yapıp yine aynı sorun devam etti. format atıp eski ekran kartını taktım onda cam gibi görünen görüntüler rx 570 gibi bozulmuş. Acaba bu arıza anakarttan mı kaynaklanıyor.
    adamların çektiği videoda 55. saniye cs go da anti aliasing sıfır. hiç çalışmıyor. bir de geçenlerde bu çocuğa sordular anti aliasingi hiç başıma gelmedi diyordu
    https://youtu.be/TGRDgN4AVoQ

  9. #9

    Varsayılan

    recep baltaş kimseye yardım etmez hocam. o reklamcıdır. verdiği bilgiler de insanın anca kafasını bulandırır. onun kafasına göre amd tek çekirdekte zayıftır. başka bi şey yoktur.
    vga dvi aparatlarda görüntü bozulması çok doğal. o aparatlar çok kalitesiz genelde. kaliteli olsa bile analog sinyal olduğu için haavadan nem kapıyorlar en basit tabiri ile.
    tv de yapmaması lazım aslında.
    cs go da aa açan mı var ya? ben açtım kör oldum resmen ekran kararıyor.
    aa olayları ekran kartında bitirilir. anakarttan değil de ek özellik olduğu için olsa olsa cpu gücü harcanır. ama görüntü kalitesine fark etmez. acaba son windows güncellemelerinden mi oluyo?

  10. #10

    Varsayılan

    Format attım. Son sürüm gpu driver ı yükledim. sonra bir güncelleme aldı. monitörün görüntü sola kaydı. dediğin olabilir. amd ayarlarında hiçbir aa benzeri özellik çalışmıyor.
    bir ara yine format atıp güncellemeleri kapayacam sonuçları yazarım.

    sistemimi de senin sayende kurmuştum. başkası olsa yeni sistem aldırırdı.

Benzer Başlıklar

  1. GamePad Pc oyunlarda çalışmıyor!
    o_oKyubixo_o tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 04.01.2012, 14:55
  2. Anti Aliasing Sorunu
    anil1991anil tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 15.11.2011, 14:18
  3. Hiçbir anti virüs programı çalışmıyor !
    Fernature tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 05.08.2011, 13:50
  4. Dead Space 1- de anti-aliasing yok mu?
    cebiyev tarafından Oyunlar forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 06.02.2011, 14:32
  5. Yanıt: 0
    Son Mesaj: 26.06.2008, 20:33

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •