Sayfa 1 / 2 12 SonSon
16 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. Varsayılan İnternet Hızı en iyi nasıl artırılır ?

    İnternet Hızı en iyi nasıl artırılır ?
    Bende Speed optimizer tam sürümü var ama galiba pek bi işe yaramıyo yada ben ayarlarını yapamadım yardım ederseniz sevinirim...
    Önereceğiniz program veya yapılacak ayar varsa bekliyorum...

  2. #2

    Varsayılan

    TTnet kullanıyosan Hızlı TTnet i mutlaka indir ve kullan..

  3. #3

    Varsayılan

    superonline kullanıcısıysan bi aralar superonline turbo diye bir şey vardı hala varmı bilmiyorum bir araştır.Ben pek denemedim ama deneyimli bir internet kullanıcısının manual olarak yapabileceğini, program haline getirip kullanıcılara sunmuşlar

    Kolay gelsin.

  4. Varsayılan

    hızlı ttnet bir fayda sağlamayıp bazen sitelere girişede engel oluyor.

  5. #5

    Varsayılan

    hızlı ttnet işe yarıyo ama kaliteden kasıyo ki bunu da her kullanıcı istemez.

  6. #6

    Varsayılan

    3-5 fazla ver adsl al bak nasıl hızlanıyor internetin. o hızlandırdığını zannettiğin programlar sayfanın kalitesini düşürerek biraz daha hızlı açılmasını sağlıyor. ama bu işi ie nin kendi ayarlarındanda yapabilirsin.

  7. Varsayılan

    zaten adsl

  8. #8
    Katılım Tarihi
    2003
    Yer
    Izmir
    Mesaj
    3.478

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: TheLastChieftain
    zaten adsl
    gözün doysun ne denir ki ?? :lol:

    kolay gelsin

  9. #9

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: darK_sitH
    Alıntı Orijinalini Gönderen: TheLastChieftain
    zaten adsl
    gözün doysun ne denir ki ?? :lol:

    kolay gelsin
    Biraz daha hızlanmaktan ne çıkar. 8)

  10. Varsayılan

    benim sorunum zaten adsl için yavaş olması :
    512k adsl - 40kb çekiyo saniyede

Benzer Başlıklar

  1. işlemci hızı nasıl artırılır.
    fenerlialex tarafından Overclock ve Modifikasyon forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 18.08.2008, 23:17
  2. İnternet Hızı
    mxgumus tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 4
    Son Mesaj: 18.06.2005, 23:47
  3. İnternet Hızı
    turksauron tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 10.02.2005, 16:43
  4. Bu Bellek Nasıl Artırılır
    trewq tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 02.11.2004, 18:38
  5. İnternet Hızı
    mozturk6 tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 10.03.2004, 11:11

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •