Yönetici olarak çalıştırmayı engelleme ?
PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

+ Başlığa Yanıt Yaz
Sayfa 1 / 2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1
    Question Yönetici olarak çalıştırmayı engelleme ?
    bazı programlar, çalıştırırken otomatik olarak 'yönetici olarak çalışmak' için onay istiyor. bu onay verilmezse de program çalışmıyor. ben bu programları yönetici olarak çalıştırmak istemiyorum. bunu nasıl yapabilirim?

  2. #2
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    neden istemiyorsun windowsun güvenlik önlemi bu ?

  3. #3
    Varsayılan
    sXe Injected adlı program yüzünden. program her çalıştığında başlangıç ögeleri (msconfig) ayarlarını değiştiriyor. yani bilgisayarım açtığımda internet explorer de açılıyo. Msconfigden kaldırıyorum ama sXe Injected çalıştırdığımda aynı şey oluyor.

  4. #4
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    ccleaner başlangıç kısmından kaldırın daha doğrusu devre dışı bırakın.

  5. #5
    Varsayılan
    kaldırabiliyorum ama
    sXe Injected çalıştırdığımda aynı şey oluyor.

  6. #6
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    Aynı şey gelmemesi lazım ccleanerle yapın ve antivirüs kullanın.(sxe kullanmanızı zaten tavsiye etmem)

  7. #7
    Varsayılan
    bunun ccleaner gibi bir programla alakası yok. virüsle de alakası yok. çünkü msconfig komutuyla da kaldırabiliyorum.
    sxe programını çalıştırmazsam bişey olmuyo. programı çalıştırırsam ( yönetici olarak çalıştığı için) windows ayarlarını değiştirebiliyor. dolayısıysa windows açılışında varsayılan tarayıcıda bir web sayfası açılmış oluyor.

  8. #8
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    sen dediklerimi dinlemeyeceksen daha ne soruyorsun O sistem güvenliğini niye bi o program için yok sayacaksın. Sen bilirsin Denetim masasından kullanıcı hesapları denetimini ayarlayı bulup en düşük seviyeye getirin.

  9. #9
    Varsayılan
    siz benim sorumu tam anlamadınız ya da ben tam anlatamadım galiba. bazı programların kendilerini otomatikman yönetici olarak çalıştırmalarını engellemek, yani normal kullanıcı olarak çalışmalarını sağlamak istiyorum. bu sadece sxe programına özgü bişey değil. windows 7 için böyle bir ayar yapılabiliyor mu? yapılıyorsa nasıl?

    Ayrıca kullanıcı hesapları denetimi ayarlarının en düşük seviyesiyle kastınız, bu denetimi devre dışı bırakmak galiba. bu durumda zaten bütün işlemler yönetici olarak yapılıyor.
    En son avder tarafından düzenlenmiştir: 12.01.2012 02:23

  10. #10
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    bir programı yönetici izinli çalıştırmadığınız ve UAC kapalı olduğu takdirde sizden sadece açılması için izin ister(bazıları) eğer yönetici çalıştırmak istemiyorsan açarsın standart bi hesap ordan neyin ne istediğini görürsün yönetici açmakla msconfigin değişmesinin bi anlamı yok zaten görevi onu yapmak izni olmasına da dediğim şekilde isteği yok.


 
Benzer Başlıklar
  1. Yönetici Olarak Oturum Açamıyorum

    darkprince08 tarafından Windows Vista forumunda
    Yanıt: 9
    Son Mesaj: 30.10.2011, 22:29
  2. Yönetici olarak çalıştır Hatası

    waqqasabi tarafından Windows XP forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 20.08.2011, 00:51
  3. Yönetici Olarak Çalıştırma [Windows 7]

    denigu tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 26.06.2011, 11:23
  4. Yönetici olarak çalıştır.

    Ccoby_8250 tarafından Windows Vista forumunda
    Yanıt: 15
    Son Mesaj: 25.01.2010, 13:25
  5. Yönetici olarak oturum nasıl açılır ?

    hata tarafından Donanım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 19.12.2009, 17:52