win 7 ürün anahtarı
PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

+ Başlığa Yanıt Yaz
Sayfa 1 / 2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1
    Varsayılan win 7 ürün anahtarı
    arkadaşlar arkadaşımdan win 7 starter 32 bt format cd si aldım kopyalamak için cd nin içinde ürün anahtarını bulamadım hangi klasörde olur veya ürün anahtarı bulmanın microsoftu aramadan başka yolunu bilen varmı ürün anahtarı hangi klasör içindedir.. teşekkürler

  2. #2
    Varsayılan
    dvd içinde olmaz o kardeş pc nin orjinal dvdsimi yoksa diğerlerinden mi orjinalse pcnin altına bak orada olması lazım orjinal değilsede panik yapma crackleri mevcut yalnız yükleme yaparken mi istiyor birde dvd başkaları tarafından düzenleysi içinde olma durumuda var..............
    Güzel gören güzel düşünür, Güzel düşünen hayatından lezzet alır............

  3. #3
    Varsayılan
    yok yok ya şöyle anlatayım arkadas laptop almıs kurduk filan onu alırken cd vermısler ıste win 7 starter sürümü alıyım şunu kopyalayayım dedim aldım cd yi işte o kadar işte ürün anahtarını bulamadım cd nin içinde yoktu neyse onun laptopun altına bakarız o zaman napalım

  4. #4
    Varsayılan
    kızgın gördüm seni sana söyle diyeyim eğer arkadaşının dvdsini kendi pcne yüklersen güncelleştirme ister mutlaka lisans doğruluğu için ve sende güncelleştirme yaparsan ürün kodu direk kara listeye girer yani arkadaşın win7 si yanar haberin olsun........crackleri var sen crack bul fakat arkadaşının dvdsini kullanma derim...............
    Güzel gören güzel düşünür, Güzel düşünen hayatından lezzet alır............

  5. #5
    Varsayılan
    yok kardeşim kızgın değilim sagolasın yardımcı oldugun için peki bişey sorucam bende xp cd si var ben bununla benim pc de dahil arkadaşlarımın da pc lerina format atıyorum ve hep aynı ürün kodunu giriyorum sorun çıkartırmı bu ?

  6. #6
    Varsayılan
    o attığım muhtemelen cracklenmiş yani lisansı otomatik kabul edenlerden onun için 100 pc de atsan sorun olmaz onlarda
    Güzel gören güzel düşünür, Güzel düşünen hayatından lezzet alır............

  7. #7
    Varsayılan
    anladım yani cracklenmemiş aynı ürün kodunu başka pc ye girdiğimiz zaman kabul etmiyor o zaman öyle mi

  8. #8
    Varsayılan
    evet........
    Güzel gören güzel düşünür, Güzel düşünen hayatından lezzet alır............

  9. #9
    Varsayılan
    çok saolasın kardeşim o zaman ben cd yi kopyalayayım ama dediğin gibi kurulum yaparken crack yapıyım yani onun ürün kodunu kullanmayayım

  10. #10
    Varsayılan
    şöylede yapabilirsin o arkadaşınınkiyle yükleyebilirsin ama kesinlikle güncelleştirmeler kapalı olsun sonra crack uygula ............
    Güzel gören güzel düşünür, Güzel düşünen hayatından lezzet alır............


 
Benzer Başlıklar
  1. ürün anahtarı

    standar tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 0
    Son Mesaj: 23.02.2010, 10:02
  2. ürün anahtarı

    pardus25 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 29.04.2008, 17:55
  3. xp ürün anahtarı

    tamer11 tarafından Windows XP forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 18.06.2007, 00:29