geçerli bir win 32 uygulaması değil sorunu
PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

Sayfa 1 / 2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 - 10 arası sonuçlar
  1. #1
    Varsayılan geçerli bir win 32 uygulaması değil sorunu
    beyler internetten age of mythology için bir yama indirdim ama açılmıyo şu hatayı veriyo'' yama.exe geçerli bir win32 uygulaması değil ''

  2. Varsayılan
    C:\windows\repair altındaki autoexec.nt yi c:\windows\system32 nin altına koypyala..

    Sorunun geçecektir..

  3. #3
    Varsayılan
    söylediğini yaptım ama olmadı hem zaten benim system32 de öyle bi dosya varmış

  4. #4
    Varsayılan
    Çekmiş olduğunuz yamayı başka bir adresten çekip deneyin cektiğiniz yama bozuk olabilir.

    Kolay gelsin..

  5. Varsayılan
    bende de aynı sorun vardı sistem 32 nin için deki autoexec.nt kesip başka yere kopyalayıp başlat çalıştıra gpupdate dedikten sonra setup exe yi çalıştırdım bir pencere geldi yoksay dedim daha sonra autoexec.nt eski yeri ne kopyalayıp tek rar setup exe yi çalıştırdım böylece sorun kalmadı geçerli bir win32 uygulaması değildir hatası kayboldu ben böyle yaptım umarım sizdede olur

  6. #6
    Varsayılan Teşekkürler
    En baştaki arkadaşımın dediğini yaptım çalıştı,iyiki varsınız gençler.

  7. Varsayılan
    arkadaşlar ben a4 tech web sayfasından programı indirdim fakat win32 uygulaması değil. dioo ve ne yapçam bilemiyorum yardım ederseniz sevinirim

  8. #8
    Varsayılan
    G:/SİTE/index.html gecerli bir win32 uygulaması degildir karşıma cıkıo ve sayfalarımı acamıyorum acil ödevi bitirmem lazım yardımcı olun lutfen neden oluyo ne yapmam lazımm

  9. #9
    Varsayılan
    nerden yapıyoruz bunu nasıl tarif edermisin acl lazım bna
    En son zubeydedenk tarafından düzenlenmiştir: 20.03.2011 18:14

  10. #10
    Katılım Tarihi
    2009
    Yer
    İyilik,Sevgi Olan Her Yerde...
    Mesaj
    5.435
    Varsayılan
    Zübeyde Sen bilgisayarı orta derece biliyorsan anlatayım;
    Şimdi O index.html dosyasına şağ fare tuşuyla tıkla birlikte aç de internet exploreri veya mozilla firefox 'u seç Ama Virüs Programı kullanıyorsan iyi kullanmıyorsanda açılmaya bilir.
    Virüsten Kaynaklı olabilir, Kullanmıyorsan Bir virüs programı kur bilgisayarına ve Virüsten tarat,O siteyi birinden aldıysan yada güvenilmeyen birinden virüslü olabilir dikkatli olun iyibir virüs programsız açmayın.


 
Benzer Başlıklar
  1. Kota sayfasında hangisi geçerli?

    eburhan tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 8
    Son Mesaj: 31.10.2006, 18:15
  2. [b]Win32 uygulaması değil de ne demek yaaa[/b]

    manas05 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 18.03.2006, 12:37
  3. geçerli bir win32 uygulaması değil??? ÇÖZÜM PLS:

    Nohut tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 02.11.2004, 00:44
  4. "Geçerli güvenlik ayarlarınız bu sayfada ActiveX .....&

    mucokin tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 19.08.2003, 15:11