Powerpoint'e müzik nasıl eklenir ?
PCnet Online forumlarına katılmak için hesap açabilirsiniz.
  • Üye girişi:

PCnet Online forumlarına hoş geldiniz

+ Başlığa Yanıt Yaz
8 sonuçtan 1 - 8 arası sonuçlar
  1. #1
    Varsayılan Powerpoint'e müzik nasıl eklenir ?
    office de powerpoint slayt gosterisi yaptım ama bu slaytla birlikte muzikte koymak ısıtyorum ben ekle kısmından muzik ekle dedim ama oyle yapınca sadece bi tame slayt ta muzik koyuyo benim istedigim 1 sarkının slayt gosterisi yapana kadar hic durmaması.... bilen warsa lutfen yardimedin.............

  2. #2
    Varsayılan
    yani tüm slayt gösterılerınde dıyelım 100 slayt gecısı yapılcak.bu 100 slayt gecısı sırasında hep aynı muzık bıtıp tekrar bastan mı baslasın demek ıstıyosun.butun slaytlarda aynı muzık mı kullanılsın dıyosun.bıraz daha acıklarmısın.

  3. #3
    Varsayılan cwp
    yaa benim istedigim 1 tane muzik butun bi slayt gösterisinde bölunmeden calsın yani her slayt gecisinde bastan baslamasın

  4. #4
    Varsayılan
    o zaman ilk önce calmak ıstedıgın parcayı ılk slayt a yukle.daha sonra orada cıkan muzık ısaretıne (hoperlor işaretı) sag tıkla ses nesnesi duzenle de.yurutme seceneklerı----durdurulana kadar dön diyeceksın.sonrada ozel anımasyon sekmesınde baslat de ve oradan ıstegın tarz da ayarla.slaytı mouse yardımı ıle yapacaksan sana bır de ıp ucu vereyım muzık ısaretıne sağ tıkla ve eylem ayarları de oradan fare tıklaması ve fare üstünde seceneklerı var bu sekmelerden de ıstegın mouse ile slayt ayarlarını yapabılır ve mouse u daha etkın kullanabılırsın.

  5. #5
    Varsayılan
    pashaa,Lütfen başlıklarda açıklayıcı olalım."Lütfen yardım" "Acil yardim " yazmamaya dikkat edelim.

    Bu nedenle başlık "Powerpoint'e müzik nasıl eklenir" olarak değiştirilmiştir.

    Kolay gelsin..

  6. #6
    Varsayılan
    arkadaşlar slayt'a müzik nasıl eklenir diye yazmışsınız bende aynen dediğiniz gibi uyguladım ama olmuyo lütfen bana yardım edin fazla vaktim kalmadı bitirmem lazım son 2 günüm kaldı bana tekrardan anlatın daha açıklayızı olarak (daha nasıl açık olabilirsiniz bilmiorum ama ) yazarsanız sevinirim bekliyorum

  7. #7
    Varsayılan
    araç çubuğundan EKLE>Film ve Sesler>Dosyadan Ses' i seçip slayt'ınıza müzik koyabilirsiniz..

    kolay gelsin..

  8. #8
    Varsayılan power point sunuma müzik yüklemek istiyorum
    power point sunumu baştan sona çalabilen müzik yüklemek istiyorum open office 3.2 kullanıyorum ama dediginiz gibi hoparlör üstüne tıkladığımda ses nesnesini düzenle falan yok yukardaki slayt gösterisinde özel animasyonda yok yandaki slayt tasarımındada özel animasyon yok ne yapmalıyım müzik bütün slaytlarda durup tekrar başlıyor


 
Benzer Başlıklar
  1. frontpage'e nasıl müzik eklenir?

    ayberk4570 tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 16.03.2006, 15:56
  2. Msn Space de sayac nasıl eklenir

    monsters tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 22.12.2005, 21:09
  3. Google reklamı nasıl eklenir?

    hogutlu tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 07.08.2005, 15:29
  4. avatara nasıl yazı eklenir

    acarbay tarafından Yazılım forumunda
    Yanıt: 3
    Son Mesaj: 01.05.2005, 21:41
  5. Bu ikonlar nasıl eklenir?

    SpluS tarafından Windows'u Kişiselleştirme forumunda
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 20.01.2005, 02:13