9 sonuçtan 1 - 9 arası sonuçlar
  1. #1

    Exclamation GTA San Andreas'de benim gibi uçmayı seven lere duyrulur tam 49 tane uçak yaması!!!!

    Arkadaşlar benim gibi uçak hastaları varsa tam adresinde 49 uçağın bulunduğu site :http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=234
    En son onurx5 tarafından düzenlenmiştir: 19.06.2009 18:00
    Cyber-Warrior onu_r

  2. #2

    Varsayılan

    ------------------------
    En son BigHard_17 tarafından düzenlenmiştir: 19.06.2009 17:14
    BigHard17
    Forum Kuralları






  3. #3
    Katılım Tarihi
    2003
    Yer
    İstanbul-Beykoz
    Mesaj
    7.547

    Varsayılan

    bune şimdi nasıl bi başlık neyle alaklı başlıkla ilgimi verdiğin lin k hiç alakası yok saçma span bişey olmuş

  4. #4

    Varsayılan

    Başlığa sadece GTA eklesen yeter onurx5
    BigHard17
    Forum Kuralları






  5. #5

    Varsayılan

    Alıntı Orijinalini Gönderen: Husami Mesajı Görüntüle
    bune şimdi nasıl bi başlık neyle alaklı başlıkla ilgimi verdiğin lin k hiç alakası yok saçma span bişey olmuş
    kızmana gerek yok kardeş sadece uçak severlere bir yolgöstermek ti yani kızmana gerek yok ben sadece yol göstermek istdim yani bunda kızacak ne var anlamdım selametle
    En son onurx5 tarafından düzenlenmiştir: 04.04.2010 18:26
    Cyber-Warrior onu_r

  6. #6
    Katılım Tarihi
    2010
    Yer
    İzmir
    Mesaj
    50

    Varsayılan

    paylaşım icin teşekkürler

  7. Varsayılan

    süpermiş teşekkürler

  8. Varsayılan

    hangi programla yüklüyorduk peki??

  9. #9

    Varsayılan

    arkadaşlar yama hangi programla olacak diyorsanız buyrun programhttp://rapidshare.com/files/45878160...programae_.rar
    Cyber-Warrior onu_r

Benzer Başlıklar

  1. FSX'e Uçak Ekleme???
    _DaY_WaLkeR_ tarafından Oyunlar forumunda
    Yanıt: 6
    Son Mesaj: 15.09.2011, 13:32
  2. uçak similasyonu
    armx tarafından Oyunlar forumunda
    Yanıt: 18
    Son Mesaj: 17.04.2011, 17:03
  3. Uçak hastasıysanız...........
    erenos tarafından Web İnceleme forumunda
    Yanıt: 2
    Son Mesaj: 06.04.2005, 00:44
  4. Uçak hastasıysanız...
    erenos tarafından İnternet, Ağ ve Güvenlik forumunda
    Yanıt: 1
    Son Mesaj: 31.03.2005, 22:42
  5. Yakıtsız Uçak Projesi
    mrtksn tarafından Teknoloji forumunda
    Yanıt: 21
    Son Mesaj: 22.12.2004, 00:01

Gönderim İzinleri

  • Yeni başlık açamazsınız
  • Yanıt yazamazsınız
  • Eklenti gönderemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •