Facebook-Donate-Now-button

Facebook Sayfalarında Bağış Butonu

Facebook’un İşletmelere yönelik yaptığı duyuruya göre artık markalara yönelik Facebook sayfalarına bağış butonu eklenebiliyor. Sitede yer alan reklamlar ya da marka sayfası içinde görünür olacak bağış butonuyla yardım toplanabilecek. Kar amacı gütmeyen oluşumlar için düşünülen bu özellik sayesinde Facebook üyeleri belirli yardım kuruluşlarına katkı sağlayabilecek. Geçen sene sonunda duyurulmuş olan aksiyona davet butonu, Beğeni göndermekle sınırlı kalmak istemeyen fanlar için ek bir seçeneğe dönüşmüştü. Alışveriş, bağlantı, yer ayırtma seçeneklerinden sonra bu kez bağış seçeneği geldi. Nepal’de yaşanan deprem sonrasında Nisan ayında yardım için Facebook imkan sağlamıştı ve 2 milyon dolar bağış toplanmıştı. Şu ana kadar Facebook kullanıcıları değişik oluşumlara toplam 17 milyon dolar bağış gönderdiler. Bağış butonları genelde kullanıcıları Facebook sitesi dışındaki noktalara yönlendiriyor. Eklenen bildiriye göre Facebook’un bağışlardan bir kazancı yok.

Yorum yazın