mixx-CAMPAIGN

Mixx Awards ödüllerinde geri sayım başladı

Dijital pazarlama iletişimi sektörünün en iyilerini belirleyen “Mixx Awards Türkiye 2013”te kazananların belirlenmesinde geri sayım başladı. Başvuruları değerlendirmede sürecinde son aşamaya gelen jüri üyeleri, 31 Ocak ve 1 Şubat tarihlerinde ana değerlendirmeyi yapacak.

mixx-CAMPAIGN
Dijital pazarlama iletişimi sektöründe nefesler tutuldu, 18 Şubat gecesi yapılacak Mixx Awards ödül töreni bekleniyor. Başvurularda ön eleme sürecini tamamlayan jüri üyeleri, 31 Ocak ve 1 Şubat tarihlerinde yapacakları ana değerlendirmenin ardından son sözlerini söyleyecekler. Ardından gözler, ödül törenine çevrilecek.

IAB Türkiye tarafından düzenlenen Mixx Awards Türkiye, dijital pazarlama iletişimi endüstrisinin en iyilerini belirlerken, dijitalin sektöre ve markalara olan katkısını ortaya çıkarıyor. Mixx Awards Türkiye yarışmasının başvuru sayısı, dijital endüstrinin gelişimine paralel olarak her yıl katlanarak artıyor.

Geçen sene 433 olan başvuru sayısı 2013 yılında 596’ya ulaştı. Mixx Awards Türkiye yarışmasında başvurular toplam 27 kategoride değerlendirildi. Bu kategoriler, “Araç, Yöntem ve Teknolojiler” ile “Strateji ve Hedefler” olmak üzere iki ana bölüme ayrıldı. Her kategoride hem ajanslara, hem reklamverenlere Altın, Gümüş ve Bronz Mixx ödülleri verilecek. Kategori birincileri arasından Yılın En İyisi seçilecek. Birinciler IAB Europe tarafından düzenlenen Mixx Europe’da yarışma hakkı elde edecek.

Yorum yazın