bimeks-reklam

Alışverişin köklü gelenekleri Bimeks’te

Türkiye’de ilklerin teknoloji perakendecisi Bimeks, Türkiye’nin dört bir yanına dağılan hizmet ve satış ağında “esnaf ruhunu” ateşliyor! “Bi Bimeks’e Sor” reklam kampanyası ile yeni bir pazarlama iletişimi dönemine giren Bimeks, 7’den 70’e alışveriş yapan herkesi mutlu etmeye hazırlanıyor.

26 yıl önce ilk teknoloji perakendecisi olarak yola çıkarken belirlediği dürüst, adil ve şeffaf olma ilkelerinden vazgeçmeden, bugün 58 ildeki 140 mağazasında müşterisine konfor ve kolaylık sunan Bimeks, sıcak ve samimi yaklaşımı ile sektörde oluşturduğu farklılığı yeni iletişim kampanyasında vurguluyor.

Amaç vatandaşın işi görülsün!

Yeni dönemdeki pazarlama iletişimi ile ilgili konuşan Bimeks İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Dr. Ahmed Akgiray, Bimeks’in müşterisi ile kurduğu sıcak ve samimi ilişki ile teknoloji alışverişinin soğukluğunu kırmak için çalıştığını belirterek şunları söyledi:

“Mağazalarımızda ve online mağazamızda 30 bin çeşit bulunuyor. Biz sadece teknolojik ürünler değil, buzdolabından kahve makinesine, mutfak gereçlerinden kişisel bakım aletlerine kadar, müşterimizin evinde ve gündelik yaşamında ihtiyaç duyduğu birçok ürünü sunuyoruz. Bu amaçla da ürün çeşitliliğimizi nasıl artırırız ve daha kolay ulaşılabilir hale getiririz diye düşünüyor ve çözümler üretiyoruz. Müşterilerimize ihtiyaç duydukları ürünü hızlı ve kolay ulaştırarak alışverişlerinden mutlu olmalarını sağlamak için yeni hizmet paketleri üretiyoruz. Örneğin BiKazançlı hizmetimiz ile müşterilerimizin satın aldıkları ürünlerde oluşan fiyat değişimlerinden korunmalarını sağlıyoruz. BiDakka hizmeti ile internet siparişlerinin 3 saat içinde adrese teslimini hedefliyoruz. Biİmza hizmeti ile 18 ay taksit imkanı sağlıyor, BiTerfi ile müşterinin sahip olduğu ürünleri yeni teknoloji ile değiştirmesini kolaylaştırıyoruz.

26 yıl önce yola çıkarken müşterilerimize bir vaatte bulunduk: ‘İstediğiniz ürünü, söz verdiğimiz zamanda, söz verdiğimiz şekilde sunacağız’ dedik. Biz buna ‘3 Bimeks sözü’ dedik ve 26 yıl boyunca asla vazgeçmedik. Şimdi bu 3 sözü, gelişen teknoloji ve değişen ihtiyaçlar doğrultusunda müşterimize sunmaya devam edeceğiz.”

Dr. Akgiray, her gün genişleyen ve modern insanın yaşam konforunu arttıran ürün yelpazesini, özgün servislerini ve hizmet kalitesini yansıtan yeni iletişim kampanyası ile vatandaşın teknoloji ihtiyacına yeni nesil çözüm getirmeyi hedeflediklerini belirterek, “Teknoloji alırken ‘Bi Bimeks’e Sor’ diyoruz. Çünkü biz bu işi müşteri odaklı çözümlerle ve samimiyetle yapıyoruz. Çünkü Bimeks’te son teknoloji, hayatı kolaylaştıran ürün çeşitliliği, doğru hizmet ve dünya kadar fırsat, kısaca çok şey var. Çünkü amaç, vatandaşın işi görülsün” dedi.

Ana fikir “Müşteri Memnuniyetini ticaretten fazlası olarak görmek”

Kampanyanın çıkış noktasını anlatan Concept Reklam Ajansı Başkanı Volkan İkiler ise, Bimeks’in en yeni teknolojileri, dürüst alışverişin köklü gelenekleriyle tüketiciye sunduğu fikrinden yola çıktıklarını belirterek şunları söyledi: “Bu fikri vurgulamak için iki karakter oluşturduk. Remzi Bey, 35 yıllık esnaflıktan sonra Bimeks’te müşteri memnuniyetinin patronu olarak göreve başlıyor ve müşterinin memnuniyetini ticaretten fazlası olarak gören o eski duyguları temsil ediyor. Mert ise en yeni teknolojileri sular seller gibi biliyor ve Bimeks’in işindeki uzmanlığını temsil ediyor.”

Mahallenin Teknoloji Üssü Bimeks

Bimeks yaklaşımını samimi ve sıcak bir dille aktaran reklam filminde Remzi Bey karakterini ünlü tiyatro oyuncusu Salih Kalyon canlandırıyor. Mert karakterine ise genç oyuncu Emrah Altıntoprak hayat veriyor. İkili beraberce hem yeni kampanyalar ve servisler üretecek hem de Bimeks’in özündeki değerleri eğlenceli hikayelerle tüketicilere aktaracak.

Yorum yazın