Genius ödüle doymuyor

Tüketici elektroniği ve kablosuz aksesuar ürünlerinde dünya liderlerinden biri olan Genius bu sene de Tayvan’ın küresel ilk 20 markası (Taiwan Top 20 Global Brand) arasındaki yerini korudu. Ödülü veren Taiwan Cumhurbaşkanı MA tebriklerini iletti. Genius bu başarısını dört yıldır üst üste sürdürüyor.

Bu ödül, Genius markasının büyümedeki sürekliliğini göstermekle birlikte aynı zamanda markanın uluslararası pazarda kendi konumlandırmasıyla ve küresel marka oluşturma kararlılığının sonucu olmasıyla dikkat çekiyor.

Her yıl düzenlenen etkinliğe Ekonomik İşler Bakanlığı’nın himayesindeki Uluslararası Ticaret Bürosu ev sahipliği yaptı. “Tayvan Küresel Marka Değeri Araştırması” 2003 yılından bu yana Tayvan Dış Ticaret Geliştirme Konseyi, (TAITRA) Business Next Dergisi ve Interbrand tarafından yürütülüyor. Araştırmada bütün küresel Tayvan markalarının finansal analiz, markalaşmanın rolü, marka gücü ve marka net değeri gibi ölçütleri göz önüne alınarak değerlendirme yapılıyor. Araştırma sonucunda yılın en yüksek gelir üreten 20 markası belirleniyor. Bu yılki Interbrand analizine göre, aralarında Genius‘un da bulunduğu 4 marka yüzde 15’in üzerinde büyüme gösterdi. Genius ayrıca 19. sıradan 17. sıraya yükselme başarısını gösterdi. Genius bu sıraya 114 milyon dolarlık marka değeriyle ulaştı.

Ödül töreninde bir konuşma yapan KYE Systems Corp.-Genius Yönetim Kurulu Başkanı Alex Lee, “Genius’un 4. kez üst üste Tayvan’ın zirvedeki ilk 20 küresel markasından biri olmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül yalnızca küresel piyasada marka oluşturma çabalarımızın değil aynı zamanda gelişmekte olan piyasaların lider markası olmamızın sonucu ve PC çevre ürünleri endüstrisinden görsel ve video endüstrisine başarılı geçişimizi ortaya koyuyor. Genius pazarlama kaynaklarına ve marka değerine yatırım yapmaya devam ederek Tayvan’ın marka değeri oluşturmasına katkıda bulunacak” dedi.

85 ülkede 40 milyondan fazla Genius ürünü satıldı. Bu ürünler arasında hoparlör, fare, klavye, web kamerası, kulaklık, dijital fotoğraf çerçevesi ve oyun bulunuyor. Bu durum Genius’a küresel pazarda 100 milyondan fazla tüketiciye ulaşma, ürünlerini yeniden konumlandırma ve kanal yapısını değiştirme fırsatı getirdi. Bunun sonucunda ise Genius marka değeri ortaya konmasında ürün ve ambalaj tasarımının öneminin altı çizildi.

Yenilikçi teknolojisi, sade ve çevre dostu estetiği ile Genius ürünleri Almanya’da Kırmızı Nokta Tasarım Ödülü, (Red Dot Design Award) ABD’de Uluslararası CES Yenilikçilik ve Mühendislik Ödülü, Almanya’da iF Tasarım Ödülü ve Japonya’da G-Mark İyi Tasarım Ödülleri’nde Ürün

Tasarımı ve Tayvan’da Mükemmellik Ödülleri’nde Ulusal Altın Ödülü kazandı. Bu ödüller, “Genius” markasının Tayvan ve küresel pazarlarda takdirle karşılandığını ortaya koyuyor.

Yorum yazın