Ekran-Alintisi-300x193

Sosyal medya perakendeciye de iyi kazandırıyor

Adobe, ücreti ödenen, hak edilen ve sahip olunan sosyal medya eğilimlerinin analiz edildiği 2013’ün son çeyrek Sosyal Medya İstihbarat Raporunu yayımladı.

Ekran-Alintisi-300x193
Adobe Dijital İndeks raporunun temel bulguları Facebook, Twitter, Pinterest ve Tumblr’ın 4. çeyrekte perakende sitelerine yönelik beklenmedik ölçüde nitelikli trafik yarattığını ve ziyaret başına gelirin sosyal kanallarda giderek arttığını gösteriyor. Tumblr’a ait ziyaretçi başına gelir bir önceki yıla göre %340 artarken onu Pinterest %244, Twitter %131 ve Facebook %72 izledi.

Analiz, 2012 ve 2013’ün 4. çeyrekleri arasında, perakende, medya, eğlence ve gezi sitelerinden elde edilen 240 milyon Facebook reklam gösterimi, 1,5 milyardan fazla Facebook iletisi, sosyal paylaşım ağlarına 500 milyon tekil ziyaretçi ve Facebook’ta yorum, paylaşım ve beğeniler de dahil 6,3 milyar sosyal iletişimi içeren toplu ve anonim verileri temel alıyor.

Yorum yazın