Cüneyt Kavi

64-bit BitDefender’da sorun yaşayanlara 1 yıl hediye

Cüneyt Kavi

BitDefender AntiVirus yazılımının Türkiye temsilcisi Kavi International’dan yapılan açıklamaya göre,  üretici firmanın 20 Mart Türkiye saatiyle saat 17:20‘de yayımladığı  güncellemelerinde oluşan bir hatadan ötürü 64-bit Windows kullanıcılarında hata oluşturma olasılığı ortaya çıktı.

Yayımlanan bu güncelleme ile BitDefender, 64-bit Windows sistemlerinde çalışan bazı exe, dll gibi BitDefender ve Windows dosyaları (resim veya doküman değil) Trojan.Fake.Alert.5 olarak algılayarak dosyaları karantinaya taşıdı. Üretici firma 1,5 saat gibi kısa sürede konuyu çözümledi yeni güncellemeler yayınlayarak bu zamandan sonraki herhangi bir kullanıcının etkilenmesini önledi.

Kavi International Genel Müdürü Cüneyt Kavi‘nin konuyla ilgili yaptığı açıklama şöyle:

Yaşanan sorun herhangi bir veri kaybına yol açmamasına karşılık sizlerin çalışmasını engelleyen bu hata bizleri çok üzmüştür.

BitDefender ürünü sisteminizdeki tüm ayrıntıya, harekete hâkim olmaya çalışan, takip eden bir yapıya sahiptir. 10 yılı aşkın süredir bir çok başarılı çalışmaları ve bu özelliği sayesinde %100’e yakın güvenlik sağlayabilmektedir.

Biz de ülkemizde sadece birkaç kişinin etkilenmesine rağmen bu sorun üzerine alarma geçerek gerekli yönergeleri www.destekservisi.com sitemizde yayınladık. Bizzat ben dahil tüm ekip, gelebilecek çağrılara hızlıca cevap verebilecek şekilde teknik bilgilerle donatıldı. Gelebilecek tüm talepleri detaylıca irdeleyerek çözümlerini sunacağız.

Yine etkilenen değerli müşterilerimizin kullanım sürelerine ek 1 yıl kullanım imkânı sağlayacağız.

Güvenli günler diliyoruz.

3 yorum

  1. Bulent Karaağaç

    Bitdefender son derece hızlı davranarak yama yayınladı, bende windows 7 64 bit kullanıyorum fakat benim bilgisayarım etkilenmedi, üstelik Bitdefender güncellemeleri sürekli açık. Hatanın ortaya çıkmasından 1,5 saat sonra çözüme kavuşturulması gerçekten süper bir olay üstelik bundan zarar gören kullanıcılara 1 yıl bedava kullanım süresi verilmesi de gerçekten çok iyi. Bu tip hatalar bir çok antivirüs firmasının da başına geldi ama onlar bu kadar hızlı tepki verememişlerdi.

  2. Hümeyra Aslan

    benim bilgisayarımda windows 7 x64 versiyon ve ben bu durumdan etkilendim kavi destek merkezini aradığımda anlık olarak yardımda bulundular ve benim mağduriyetimi giderdiler @Bulent Karaağaç’ın yorumuna bire bir katılıyorum çok çabuk çözüm buldular teşekkürler kavi teşekkürler bitdefender

  3. Alina Anton

    On behalf of BitDefender, we wanted to let you know that the issue with Windows 64 bit OS experienced on Saturday was isolated and the update withdrawn shortly afterwards. Very few users have been affected and we apologize for any problems caused. However, the solution for this situation can be accessed here:

    Home users will find solutions here:
    http://www.bitdefender.com/site/KnowledgeBase/consumer/#638

    BitDefender Business Client users will find solutions here:
    http://www.bitdefender.com/site/KnowledgeBase/consumer/#643

    BitDefender Security for File Servers users will find solutions here:
    http://www.bitdefender.com/site/KnowledgeBase/consumer/#642

    For any other inquiries, kindly contact our support team directly via email, chat, phone or forum at:

    http://www.bitdefender.com/site/Main/contactEmail/ for home users

    http://www.bitdefender.com/site/Main/contactEmailBusiness/ for business solutions.

    BitDefender is a trusted security software provider for nearly 10 years, during which we have only provide the most secured solutions in the market. We want to assure everyone that this is an isolated case, and that we are working continuously to solve specific reported issues .

    Best regards,
    Alina Anton
    BitDefender

Yorum yazın